Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:14:18 GMT

سایه تاریکی در برخی معابر کرج

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۱۳۰۲

سایه تاریکی در برخی معابر کرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،شاهین عباس زاده ،مدیر روابط عمومی اداره برق البرز گفت :مناطقی که مشکل روشنایی معابر دارند از جمله مناطقی مثل مهرشهر ،به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

او افزود: اداره برق سالیانه ۱۰ میلیارد تومان هزینه نگهداری روشنایی معابر را پرداخت می کند که به مرور زمان از قدرت و نیروی آن ها کاسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده گفت:قرار است  برای رفع این مشکل برنامه ریزی و ظرف سه سال  آینده روشنایی معابر استان نو و بهینه سازی شود.

مدیر روابط عمومی برق البرز افزود:  برای رفع مشکل روشنایی پل حصارک و میدان سپاه نیز تدابیری اندیشیده شده و تا دو ماه آینده مشکل روشنایی این مناطق  برطرف می شود.

او در ادامه گفت: اگر شهروندان معابری را مشاهده کردند که  خاموشی و یا کمبود روشنایی دارند با شماره گیری ۱۲۱ می توانند به کارکنان  اداره برق اطلاع دهند   تا مشکلات آن منطقه رفع شود.

 عباس زاده افزود:شهروندان  همچنین می توانند باتوجه به الکترونیکی شدن سامانه برق با شماره گیری تلفن ۱۵۲۱ قبوض برق خود  را پرداخت کنند.

انتهای پیام  / م . م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روشنایی معابر بهینه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی

کمتراز ۹۰ روز تا المپیک مانده و گفته میشود که از نظر امنیت دربالاترین جایگاه قرار دارد اما فرانسه در همین روزها درگیره حمله های تروریستی است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077277 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!