Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - معاون گردشگری استان همدان از برگزاری برنامه ملی "ایران باشکوه" هم‌زمان با نهمین جشنواره زمستانی در بهمن سال جاری در همدان خبر داد.» به‌گزارش پول نیوز، علی خاکسار در جلسه هماهنگی که با حضور ادارات مرتبط و فعالان گردشگری بخش خصوصی همدان برگزار شد، گفت: «در فصول کم‌رونق گردشگری با میزبانی و برگزاری رویدادهای گردشگری و اقدامات ابتکاری می‌توانیم انگیزه برای تورها و سفر گردشگران داخلی و خارجی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او افزود: «رویداد "ایران باشکوه" هم‌زمان با سال نو چینی از 4 تا 20 بهمن سال جاری در چند استان کشور ازجمله همدان به‌منظور معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری ایران و همدان به گردشگران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.»
خاکسار تصریح کرد: «از آنجا که کشور ما روادید را برای اتباع چین به‌عنوان بزرگ‌ترین کشور گردشگر فرست دنیا لغو کرده است، برای جذب سهمی از این بازار بزرگ با درخواست این اداره‌کل، کشور چین نیز جزو کشورهای خارجی بازار هدف گردشگری همدان قرار گرفته است و برگزاری موفق این رویداد می‌تواند شروع خوبی برای معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان به بازار بزرگ چین باشد.»
معاون گردشگری استان همدان بیان کرد: «حضور و مشارکت ادارات، نهادهای مرتبط، بخش خصوصی و اصناف در برگزاری هرچه بهتر این رویداد تأثیرگذار بوده و موجب غنای برنامه‌ها و ارتقای کمیت و کیفیت آن می‌شود.»
او افزود: «طرح رویداد "ایران باشکوه" که شامل برنامه‌های متنوع، جشنواره‌ها، جنگ شادی، تخفیف هتل‌ها، مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی، صنایع‌دستی و سوغات خواهد بود با همکاری سفارت چین در ایران و سفارت ایران در چین، کنسولگری‌ها و رایزن‌های فرهنگی و تورگردانان دو کشور برگزار، تبلیغ و معرفی می‌شود. امیدواریم با تلاش همه مسئولان، شاهد موفقیت این برنامه همچون رویدادهای پیشین و رونق گردشگری استان باشیم.»
در پایان نمایندگان ادارات و بخش خصوصی گردشگری همکاری، مشارکت و حمایت خود را از برگزاری این رویداد اعلام کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: همدان ایران باشکوه سال نو چینی گردشگر جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور، گفت: زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ خواهد کرد. - اخبار استانها -

محسن کوشش تبار در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار تسنیم در همدان، در حاشیه برگزاری نمایشگاه اکسپو 2024 با اشاره به تعریف 62 محصول دارای زنجیره ارزش توسط وزارت کشور، اظهار‌ داشت: همدان دارای دو زنجیره ارزش کشمش و سفال است که در این زمینه اقدامات خوبی توسط این استان انجام شده است.

وی افزود: برای زنجیره ارزش افزوده کشمش هدف‌گذاری خوبی انجام گرفته که برای جمعیت بالغ بر 25 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده و ما امیدواریم در مدت 4 سال آینده بتواند افزایش 3تا 4 برابری داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه کشمش جز محصولاتی است که در دنیا جذابیت بالایی دارد، بیان کرد: لازم است هم در اصلاح فرآیند تولید و هم در بهره‌وری محصول و بسته بندی آن برنامه ریزی دقیقی انجام شود که بی شک در جی. دی. پی استان همدان اثرگذار است.

سفال شناسنامه استان همدان است

کوشش تبار به سفال به عنوان دیگر زنجیره ارزش استان همدان اشاره کرد و افزود: سفال شناسنامه استان همدان است که همین محصول فرهنگی و هم یک محصول صادراتی به شمار می‌رود.

وی در پایان تاکید کرد: شایسته است تنوع‌یابی، آموزش، بازاریابی و حفظ شرایط فعلی و ارتقا جایگاه صادراتی سفال نیز در استان همدان برنامه‌ریزی و اقدامات جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»