Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@23:41:24 GMT

انفجار گاز در آبادان با یک کشته و ۳ مصدوم

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۲۴۰۴

صراط:

امین منصور افزود: در ساعت ۲۱ و یک دقیقه شب گذشته بروز حادثه انفجار در منزل مسکونی واقع در احمدآباد به این مرکز گزارش شد که به طور فوری سه کد آمبولانس به محل اعزام شد.

به گزارش مهر وی با بیان اینکه نخستین آمبولانس ۳ دقیقه پس از اطلاع از حادثه به محل رسید، اظهار کرد: ۳ مصدوم و یک کشته این حادثه به بیمارستان‌های شهید بهشتی و ۱۷ شهریور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشک و حوادث دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: سلوه زاده منصوریان ۵۷ ساله (سوختگی)، علی لیراوی ۸۰ ساله (سوختگی)، خسرو لیراوی ۴۰ ساله (فوتی) به بیمارستان شهید بهشتی و سعیده خادمان ۴۵ ساله (سوختگی) به بیمارستان ۱۷ شهریور اعزام شدند.

منصور یادآور شد: از آن جایی که در این منطقه مرکز سوختگی وجود ندارد، هماهنگی‌های لازم برای اعزام افراد دچار سوختگی به اهواز در حال انجام است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: انفجار گاز در آبادان فوریت های پزشکی منزل مسکونی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر