Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه 6 استان کشور درگیر و متأثر از حوادث جوی است گفت: به 443 نفر گرفتار در حوادث جوی امدادرسانی شده است.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به حادثه سقوط بهمن در منطقه توچال تهران، اظهار داشت: این حادثه در ساعت 11 صبح امروز بین ایستگاه 3 به ایستگاه 5 و بین دکل 24 و 25 اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حادثه 2 نفر مصدوم شده اند.

سلیمی خاطرنشان کرد: حادثه سقوط بهمن دیگری نیز در ساعت 11:45 امروز بین ایستگاه 5 به ایستگاه 2 صورت گرفت که 5 تیم امداد رسان هلال احمر به منطقه اعزام شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امداد رسانی به مردم در حوادث جوی (کولاک برف – طوفان) طی ٢٤ ساعت گذشته، اظهار داشت: استان های متاثر شامل 6 استان آذربایجان غربی، زنجان،کردستان،گیلان، لرستان و مازندران است.

وی ادامه داد: به 15 شهر، روستا و 6 محور کوهستانی و در مجموع 443 نفر امداد رسانی شده است.

سلیمی از اسکان اضطراری 11 نفر و رها سازی 59 خودرو از کولاک خبر داد و گفت: 14 تیم در قالب 72 نفر کار امداد رسانی را انجام داده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: امداد رسانی به افراد در جاده ها و مناطق کوهستانی ادامه دارد.

فارس

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر ویتنام هم خودروساز شد دو محصول با ویژگی های جذاب و طراحی ایتالیایی ارزانترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل 2020 معرفی شد تصاویر مجذوب کننده از حشرات در قطره باران بازسازی آرامگاه مولانا رمزگشایی از سبک پوشش رهبر کره شمالی ثبت به یادماندنی ترین لحظات اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار واکنش نیازمند به رکورد خیره‌کننده زهرا خواجوی + عکس سقوط بهمن در ایستگاه ۳ و ۵ ارتفاعات توچال شبکه سه پربیننده ترین شبکه در آذرماه شد هواداران رقیب پرسپولیس برای حضور مانژوکیچ لحظه‌شماری می‌کنند ربات هایی که قدم می زنند و خودروها را شارژ می کنند دستیار استراماچونی:مشکل ما در استقلال پول نبود همکاری سازمان بنادر و راهداری در بندر تلاش برای رفع تبعیض میان روستائیان و شهرنشینان در سوادآموزی آلودگی هوا چه آسیبی به «پوست» می‌زند؟ حضور انصاری فرد در اردوی پرسپولیس ترکیب احتمالی پرسپولیس و نساجی مرخصی زایمان بانوان پزشک ۹ ماه است واریز سود سهام عدالت از اول اسفند افزایش کمی و کیفیت سیستم‌های داخلی و راداری فرودگاه‌ها انباشت ۳۶۰ هزار رأس دام در دامداری‌ها ارتباط میان افزایش سن و زندگی شاد چیست؟ برترین رویداد‌های نجومی و سفر‌های فضایی درسال ۲۰۱۹ جواد عزتی در «آتابای» برای اولین بار، ترکی حرف می‌زند قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی به ۱۵۰۹ دلار و ۵۶ سنت رسید هوای تهران در ۶ دی ماه؛ ناسالم است پرطرفدارترین ها سریال «سووشون» ساخته می‌شود پربیینده ترین ها پربحث ترین ها ثبت‌نام مسکن ملی ۱۸ شهر استان تهران از ۱۰ صبح فردا جولان دلالان بر افزایش قیمت آجیل و خشکبار دامن زد واردات یک میلیون تن گندم از بازارهای بین‌المللی نوسانات کم بازار سکه و طلا تأثیر تجارت غلات بر رونق بورس‌های کالایی دنیا رشد ۵۰ درصدی مالیات و عوارض عودت شده به صادرکنندگان کاهش قیمت طلا در بازار جهانی رشد متوالی بهای نفت در بازار جهانی تردد جاده‌ای ۴.۴ درصد افزایش یافت نرخ ارزهای بین بانکی در ۳۰ آذر + جدول شریعتمداری: اختلاف درآمد و هزینه کارگران با وجود رشد ۳۶ درصدی دستمزد بانک مرکزی آمار تراکنش‌های بانکی را اعلام کرد تکذیب هشدار و مهلت ۱۵ روزه FATF به بورس ایران شافعی: ۷۴ درصد بودجه کشور متعلق به شرکت‌های دولتی زیان‌ده است موفقیت داخلی سازی قطعات خودرو؛ در گرو تامین سرمایه تاثیر بودجه سال ۹۸ بر بازار سرمایه اسلامی: درخواست کشورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری در بنادر دژپسند: اقتصاد مبتنی بر بودجه نفتی مذموم است موانع اجرای قوانین مقابله باپولشویی در کشور قیمت اوراق تسهیلات مسکن افزایش یافت صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند

تین نیوز

تعداد تلفات حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 15 درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز، بر اساس جدول و نمودار آماری که از سوی وزارت راه و شهرسازی در قالب کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، منتشر شد، تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1401 به رقم 17 هزار و 745 نفر رسید.

این درحالی است که تعداد متوفیان حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1400 رقمی معادل 15 هزار و 440 نفر بود که این عدد نشان دهنده افزایش 15 درصدی تلفات حوادث رانندگی است.

همچنین در 11 ماهه سال 1401 تعداد 341 هزار و 113 نفر بر اثر حوادث رانندگی مصدوم شده اند که این رقم در مدت مشابه سال قبل از آن، 292 هزار و 837 نفر بوده که این عدد نیز بیانگر افزایش 16 درصدی تعداد مصدومان حوادث رانندگی است.

به گزارش تین نیوز، تعداد متوفیان و مصدومان حوادث رانندگی که در این جدول ذکر شده از آخرین آمار اعلامی سازمان پزشکی قانونی کشور استخراج شده و مربوط به حوادث درون شهری، برون شهری و روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر