Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@20:50:23 GMT

منتفی شدن حضور گرث بیل در سوپرلیگ چین

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۲۸۷۰

منتفی شدن حضور گرث بیل در سوپرلیگ چین

خبرگزاری میزان- احتمال رفتن بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید به سوپرلیگ چین منتفی به نظر می‌رسد. تاریخ انتشار: 13:16 - 06 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۰۶۱۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق گزارش سایت انگلیسی «تاک اسپورت» با توجه به قانون جدید فدراسیون فوتبال چین و تعیین سقف حقوق سه میلیون یورویی برای بازیکنان خارجی که از سال جدید میلادی به اجرا در می‌آید، به نظر می‌رسد بحث انتقال گرث بیل، ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید به سوپرلیگ چین در مهلت نقل‌وانتقالات ماه ژانویه منتفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون برای حمایت از بازیکنان داخلی و تمرکز باشگاه‌های چینی برای استفاده بیشتر از آنها است. با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد حضور مهاجم ولزی رئال مادرید که در تابستان اخیر هم بحث رفتنش به سوپرلیگ چین مطرح بود، در این لیگ در ماه ژانویه منتفی است.

در تابستان اخیر برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که باشگاه بیجینگ گوان چین نسبت به جذب این بازیکن ۳۰ ساله ابراز علاقه کرده و توانایی پرداخت دستمزد ۶۰۰ هزار یورو در هفته گرث را دارد و حتی می‌تواند پیشنهادی بهتر به وی بدهد.

بیشتر بخوانید: رئال مادرید خواهان خرید هافبک کامرونی ویارئال 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم

جود بلینگام هافبک آینده دار انگلیسی که در ابتدای فصل با مبلغ پایه 103 میلیون یورو با قراردادی 6 ساله از دورتموند راهی رئال مادرید شد، در 25 بازی ابتدایی برای این تیم 17 گل به ثمر رسانده است. جود بلینگام فقط 20 سال سن دارد!

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • ۱۰ گل برتر رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳/۲۴ (فیلم)
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است