Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی پس از ۲۶ از سمت امامت جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کناره‌گیری کرد. ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید علی اصغر حسینی پس از 26 از سمت امامت جمعه یاسوج به دلیل کهولت سن و بیماری کنارگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌علی اصغر حسینی امروز جمعه 6 آذرماه آخرین امامت جمعه شهر یاسوج را اقامه کرد و در پایان از مردم این شهر و تمامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد طلب حلالیت کرده و خداحافظی کرد.

وی از تمامی عوامل برگزاری آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه شهر یاسوج در طول 26 گذشته قدردانی کرد و گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه کنونی دهدشت در روزهای آینده به عنوان امام جمعه جدید شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد منصوب و آغاز بکار خواهد کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی بود که نماینده ولی فقیه و امامت جمعه مرکز استان را دو نفر بر عهده داشتند در حالی در شهرها و استان‌های دیگر اینگونه نیست و هر دو مسئولیت بر عهده یک نفر است.

روایت امام جمعه تبریز از بازدیدش از دانشگاه‌ها / سخت‌گیری‌های بی‌جهت سبب شده جوانان از ما فاصله بگیرندامام جمعه زاهدان: امنیت لازمه توسعه همه جانبه یک جامعه استامام جمعه کرمانشاه: باید به جوانان برای مسئولیت‌پذیری و‌ مدیریت میدان بدهیم

وی با بیان اینکه آئین نماز جمعه یک عبادت سیاسی بوده و هدیه الهی به ملت ایران است که باید قدردان آن بود و حضور گسترده در آن داشت، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های اصلی مقابله با دشمنان و خنثی کردن توطئه‌های آنان برگزاری باشکوه آئین نماز جمعه است.

حسینی خانواده آیت ‌الله ملک حسینی را از خانواده‌های مذهبی و روحانی این استان دانست و افزود: مردم نیز همواره وفاداری و حق شناسی خود را نسبت به آنان نشان داده‌اند و نمونه بارز آن حضور باشکوه در آئین تشییع پیکر آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی بود.

وی تاکید کرد: آیت الله ملک حسینی درخواست امام جمعه شهر یاسوج را داشت اما بنا به دلایلی نپذیرفتند.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • نماز جمعه سنندج
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند