Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@13:39:06 GMT

حماسه نهم دی ماه انقلاب را بیمه کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۳۳۴۱

حماسه نهم دی ماه انقلاب را بیمه کرد

امام جمعه بروجن با اشاره به حماسه ۹ دی، گفت: آن اجتماع انقلاب را بیمه و تمام نقشه‌های دشمنان را برملا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن، حجت‌الاسلام‌ علیرضا ‌هراتی‌مطلق ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ این شهر، با اشاره به مناسبت نهم دی در هفته پیش‌رو، گفت: این روز نقطه‌ عطفی در جمهوری‌ اسلامی ایران است، انقلاب به آن اجتماع با شکوه در سراسر کشور نیاز داشت و آن اجتماع انقلاب را بیمه و تمام نقشه‌های دشمنان را برملا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخصیص میلیون‌ها دلار از سوی عربستان برای براندازی انقلاب اسلامی

امام جمعه بروجن با بیان اینکه در سال ۸۸ آمریکا، اسرائیل و عربستان از این فتنه حمایت کردند، اظهار کرد: این اغتشاشات یک شب به وجود نیامده، دشمن به افراد فتنه‌گر خط می‌داد و هنوز هم این عمل را انجام می‌دهد، عربستان میلیون‌ها دلار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران در اختیار آمریکا قرار داده است.

هراتی مطلق با اشاره به اینکه برخی می‌گویند ما و عربستان دو کشور مسلمان هستیم چرا به عربستان توهین می‌کنیم، گفت: این دولت وهابی به دنبال براندازی در سه کشور ایران، عراق و لبنان است، این طرحی که در نظر گرفتند اسم آن را گذاشتند زمستان شیعی بدین معنا که کار این سه کشور تمام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن خواهان بی‌دولتی در این سه کشور است، خاطرنشان کرد: نباید سیاسیون ما در پازل دشمن قرار بازی کنند، دیدید نخست وزیر لبنان و رئیس جمهور عراق استعفا دادند؛ باید آگاه و هشیار بود تا در دام آنها نیفتیم، فرمایشات حضرت آقا بر زمین نماند و تمام آنچه ایشان گفته باید عمل شود.

وقتی که برای مذاکره با امریکا گذاشتند، باید صرف اقتصاد مقاومتی می‌شد

امام جمعه شهر بروجن ادامه داد: اگر این فرصتی که سیاستمداران برای مذاکره با آمریکا گذاشتند، این وقت را برای اجرای سیاست‌های مقاومتی رهبر انقلاب صرف می‌کردند، وضع کشور اینگونه نبود.

هراتی مطلق در پایان با بیان اینکه روز ۹ دی باید زنده بماند، گفت: همه در راهپیمایی شرکت نمایید دشمن نظاره‌گر است، حضور شما در صحنه‌ها موجب شکست طرح‌های خبیثانه دشمن شده و از این پس هم خواهد شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۰/م

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بیمه اجتماع اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت

احسان حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به ابلاغ جدید وزارت بهداشت بیان کرد: در راستای بهره مندی عادلانه تمام افراد جامعه از نظام سلامت و حمایت مالی و جوانی جمعیت و ترغیب به فرزند آوری از اواخر سال ۱۴۰۲ قانون رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر هفت سال ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه در فاز اول بیمارستان امیر سمنان به عنوان بیمارستان اصلی ویژه اطفال میزبان این طرح بود، تاکید کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ابتدای ۱۴۰۳ در تمام بیمارستان های تحت پوشش خود این طرح را اجرایی کرده است.

انواع خدمات

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان توضیح داد: در مراکز دولتی تمام کودکان زیر هفت سال تحت پوشش بیمه های پایه با حمایت ۱۰۰ درصدی سازمان های بیمه گر و وزارت بهداشت به صورت رایگان خدمات درمانی دریافت می کنند.

حسین زاده با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده رایگان به کودکان زیر هفت سال در دو بخش تشخیصی و درمانی است، تاکید کرد: برای مثال اگر بیمار زیر هفت سالی با بیماری گوارشی به مرکز درمانی دولتی مراجعه کند از ابتدای پزشک برای تشخیص تا حتی زمانی که بخواهد جراحی شود تمام خدمات رایگان خواهد بود.

وی افزود: در دستور العمل وزارت بهداشت البته یک استثنا نیز وجود دارد و آن توزیع سرپایی دارو است زیرا در بیمارستان های ما این امر انجام نمی شود و عملاً موضوعیتی هم در دستور العمل وزارت بهداشت ندارد اما غیر از توزیع سرپای دارو تمام خدمات برای بچه های زیر هفت سال رایگان است.

پوشش بیمه ای

معاون علوم پزشکی سمنان ادامه داد: نکته دیگر در ابلاغیه وزارت بهداشت این است که سن کودک در زمان پذیرش باید زیر هفت سال باشد یعنی اگر بچه ای زیر هفت سال پذیرش شود و مراحل درمانی او دو الی سه ماه بگذرد و سپس این کودک از هفت سال عبور کند باز هم از خدمات درمانی رایگان بهره مند می شود زیرا لحظه پذیرش زیر هفت سال داشته است.

حسین زاده درباره بیمه این کودکان هم گفت: تمام کودکانی که زیر هفت سال هستند اگر در زمان بستری فاقد پوشش بیمه ای باشند و در زمان بستری بتوانند از پوشش بیمه بهره مند شوند شامل این بخش رایگان شدن خدمات خواهند شد.

وی در خاتمه افزود: برای کودکان زیر دو سال همچنین شرط خانواده نیز در بیمه شدن حذف شده است یعنی اگر پدر مادر بچه بیمه نباشند، کودک می تواند بیمه شده و از خدمات رایگان در تمام بیمارستان های دولتی بهره مند شود.

کد خبر 6093749

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟