Web Analytics Made Easy - Statcounter

هری مگوایر از تلاش قرمزهای شهر منچستر برای بازگشت به روند کلین شیت ها می گوید.

طرفداری- پیروزی منچستریونایتد برابر نیوکاسل، نمایشی دلپذیر از شیاطین سرخ برای هواداران بود ولی حالا مدافع این تیم درمورد این بازی صحبت کرده است.

به گزارش گل، هری مگوایر از تلاش بازیکنان منچستریونایتد برای بازگشت به روند کلین شیت‌ها می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد بدترین شروع 33 ساله اخیر خود در لیگ برتر را این فصل تجربه کرده است. کسب 28 امتیاز پس از 19 هفته فشارها را بر روی این تیم بیش از پیش کرده است. پیروزی و نمایش زیبا قرمزها برابر نیوکاسل باعث شد تا آن‌ها با آرامش بیشتری به بازی برابر نیوکاسل فکر کنند. حالا مدافع انگلیسی در این باره به خبرنگاران می‌گوید:

می‌خواهیم دوباره کلین شیت کنیم و به سختی درحال کارکردن روی این موضوع هستیم. فرصت‌های زیادی به حریف در مسابقات نمی‌دهیم ولی این مورد یکی از چیزهایی است که می‌خواهیم رویش کار کنیم و بهتر شویم.

بازیکن ملی پوش در ادامه اضافه می‌کند:

کلید رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول این است که باید باهم یک عملکرد خوب داشته باشیم و پیروز شویم. بسیار مهم است که در این لیگ پیشروی کنید. ما واقعا به ثباتی نرسیدیم که سه، چهار یا پنج برد پشت سرهم داشته باشیم. این چیزی است که باید روی آن کار کنیم. تیم جوانی هستیم و درحال یادگیری هستیم و چیزهای مثبتی از بازی برابر نیوکاسل برایمان باقی ماند و حالا روی بازی شنبه متمرکز هستیم.

در پایان او اضافه می‌کند:

تیم در پیش فصل خستگی ناپذیر کار کرد و این همان چیزی است که باید باشیم. کاملا روی بازی شنبه تمرکز کرده ایم. بازی سختی است و شکی در این مورد وجود ندارد. یک بازی 90 دقیقه ای در لیگ برتر، انرژی زیادی از شما می‌گیرد ولی این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. تیم‌هایی کمی هستند که فرصت یک روز استراحت بیشتر را دارند ولی برنلی شرایطی مشابه با ما دارد و باید مطمئن شویم که ذهنیت درستی برای دیدار با آن‌ها داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!

دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت.

تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد