Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران فرماندار رامسر از خسارت وزش باد شدید دیروز و دیشب به ۱۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان خبر داد.

محمد آزاد در گفت‌وگو با ایسنا از خسارت جدی به ۱۰۰ واحد مسکونی در اثر وزش تندباد خبر داد و گفت: وزش تندباد شدید با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت شهرستان رامسر را در نوردید و موجب خسارات جدی به واحدهای مسکونی و اماکن عمومی در نقاط مختلف شهری و روستایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه وزش باد گرم موجب آتش‌سوزی در برخی از مناطق روستایی بویژه باغات شد، تصریح کرد: با تلاش آتش‌نشانی و واحدهای خدمات‌رسان بلافاصله آتش مهار شده است.
فرماندار رامسر از تخریب سربندی بسیاری از واحدهای مسکونی، تجاری و فروریختن تابلوها و داربست‌ها و همچنین قطع برق و آب در برخی از مناطق شهرستان رامسر خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه این حوادث هیچ آسیب جانی در پی نداشت و همچنان تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی به ویژه بنیاد مسکن برای جبران آسیب‌ها و برآورد مقدار تقریبی خسارات ادامه دارد.
آزاد در ادامه درباره آتش‌سوزی شدید سالن آمفی تئاتر سینما هتل‌ رامسر خاطرنشان کرد: بنابر گمانه زنی‌های ابتدایی علت حادثه مشکلات برق و سیستم برق‌رسانی فرسوده سالن سینما گزارش شده است اما تا مشخص نشدن نتایج و بررسی کارشناسان نمی‌توان با اطمینان ۱۰۰ درصد سخن گفت.
وی با بیان اینکه سالن آمفی تئاتر سینما هتل رامسر ظرفیت بسیار خوبی برای شهرستان بود، تاکید کرد: از مسئولان ذیربط درخواست می‌کنیم تا مراحل ساخت و احیای مجدد این مرکز فرهنگی را در دستور کار قرار داده و جهت بازسازی آن تعجیل کنند.
فرماندار رامسر با تایید اخبار پراکنده مبنی بر دستگیری معاون فرماندار رامسر که در فضای مجازی منتشر شده بود، یادآور شد: صبح پنجشنبه حکم معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه‌ریزی این فرمانداری بدلیل "مطرح بودن  تخلف مالی در گذشته" از سوی استانداری مازندران لغو شد و آقای علی لاریجانی از سمت معاونت عزل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد