Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شهردار تهران درباره اجرای دقیق دستورالعمل اجرایی مدیریت منابع و مصارف غیرنقد، انتشارات اطلاعات و گزارش اجرای آن در سامانه شفافیت توضیحاتی داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازگشت به نامه شماره ۱۶۰/۲۲۷۶۷ مورخ ۹۸/۰۸/۱۹ در خصوص تذکر جناب آقای فراهانی عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر «اجرای دقیق دستورالعمل اجرایی مدیریت منابع و مصارف غیرنقد، انتشارات اطلاعات و گزارش اجرای آن در سامانه شفافیت» به استحضار می‌رساند:

۱- در ارتباط با بند ۱ از بخش ششم دستورالعمل:
سازمان املاک و مستغلات طی دو مرحله فراخوان عمومی در تاریخ ۹۶/۱۲/۰۸ و ۹۷/۰۵/۰۹ از کلیه ۳۱ بانک و موسسه مالی و اعتباری مجاز درخواست نمود (تصاویر پیوست یک) تا موافقت خود برای انعقاد قرارداد کارگزاری غیرنقد با شهرداری تهران را اعلام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیکن صرفاً موسسه مالی و اعتباری ملل اعلام آمادگی نمود که پس از دعوت، از انعقاد قرارداد منصرف گردید. متعاقباً با مذاکرات صورت گرفته، شرکت ساختمانی کار وابسته به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و شرکت عمران تهاتر شهر وابسته به سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، درخواست انعقاد قرارداد کارگزاری خود را مطرح نمودند که به شرح بند ذیل با آنان در تاریخ ۹۷/۰۹/۱۸ و ۹۷/۰۹/۲۰ قرارداد کارگزاری منعقد گردید. (تصاویر پیوست ۲)

۲- در ارتباط با بند ۲ از بخش ششم دستورالعمل:
با توجه به فراخوان فوق‌الذکر، پیشنهاد‌های واصله شامل شرکت ساختمانی کار وابسته به صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و شرکت عمران تهاتر شهر وابسته به سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و شرکت گوهریاران پویا وابسته به صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، در دومین جلسه کمیسیون مدیریت منابع و مصارف غیرنقد مورخ ۹۷/۰۹/۱۰ (تصویر پیوست ۳)، مطرح و گزارشی از وضعیت مالی و منابع در اختیار خود را ارائه نمودند و نهایتاً طی مصوبات این جلسه مقرر گردید قرارداد کارگزاری با شرکت‌های ساختمانی کار و عمران تهاتر شهر منعقد گردد که قرارداد‌های مذکور در تاریخ ۹۷/۰۹/۱۸ و ۹۷/۰۹/۲۰ منعقد شد. (تصاویر پیوست ۲- ۲)

۳- در ارتباط با بند ۹ از بخش ششم دستورالعمل:
فهرست املاک مورد تهاتر در یک سال گذشته به‌طور مداوم از طریق مناطق ۲۲ گانه و سازمان املاک و مستغلات و معاونت فنی عمرانی، در اختیار طلبکاران شهرداری تهران قرار گرفته و تهاتر مطالبات بر مبنای انتخاب طلبکاران از فهرست‌های مذکور انجام می‌پذیرد. لازم به ذکر است به‌منظور مدیریت منابع ملکی بین مناطق و سایر حوزه‌های شهرداری تهران، در مواقعی تهاتر ملک یک منطقه با مطالبات طلبکار منطقه دیگر یا حوزه معاونت‌های ستادی، توسط سازمان املاک و مستغلات انجام پذیرفته است. همچنین به‌منظور شفافیت بیشتر در تهاترها، از طلبکاران شهرداری به‌ویژه پیمانکاران، درخواست گردید که در مزایده‌های املاک و مستغلات شهرداری شرکت نمایند که در بازه زمانی ۱۲ ماه گذشته تاکنون تعداد ۱۰ فقره مزایده عمومی فروش املاک و مستغلات شهرداری برگزار شده است و عمده برندگان مزایده‌های برگزار شده، طلبکاران شهرداری بوده‌اند که طلب آن‌ها تهاتر شده است.

۴- در ارتباط با بند ۱۳ از بخش ششم دستورالعمل:
گزارش عملکرد دستورالعمل مدیریت منابع و مصارف غیرنقد از تاریخ ۹۷/۰۹/۰۱ تا تاریخ ۹۸/۰۶/۳۱ به شرح ذیل اعلام می‌گردد (تصاویر پیوست ۴) و ازاین‌پس گزارش مذکور، به‌صورت گزارش ۶ ماهه اول و ۶ ماهه دوم هرسال ارائه خواهد گردید:
۱- کارسازی درون منطقه‌ای برای ذینفع واحد به مبلغ ۴۵۷ ر ۳۱۹ ر ۳۹۴ ر ۷۷۶ ریال.
۲- کارسازی برون منطقه‌ای برای ذینفع واحد به مبلغ ۶۶۲ ر ۰۷۸ ر ۹۵۲ ر ۸۷۸ ریال.
۳- کارسازی از طریق شرکت‌های کارگزار (تسویه حواله): شرکت ساختمانی کار به مبلغ ۵۷۲ ر ۹۸۴ ر ۳۷۱ ر ۵۶۲ ریال و شرکت عمران تهاتر شهر به مبلغ ۳۸۹ ر ۸۲۰ ر ۶۱۸ ر ۰۷۴ ر ۱ ریال.
۴- اجرای کارسازی برای شرکت‌های کارگزار (واگذاری منابع): شرکت ساختمانی کار به مبلغ ۲۲۳ ر ۰۰۰ ر ۱۴۶ ر ۴۹۱ ریال و شرکت عمران تهاتر شهر به مبلغ ۲۹۹ ر ۱۸۰ ر ۵۸۷ ر ۳۶۰ ریال.
۵- تهاتر با ملک به مبلغ ۰۸۹ ر ۱۹۶ ر ۷۸۳ ر ۶۰۶ ر ۳ ریال.
۶- مانده طلب شرکت‌های کارگزاری در پایان شهریورماه ۹۸ عبارت است از شرکت ساختمانی کار به مبلغ ۶۴۲ میلیارد ریال و شرکت عمران تهاتر شهر به مبلغ ۴۷۳ میلیارد ریال.
لازم به ذکر است که بخشی از حواله‌های غیرنقد در حال تسویه (بین‌راهی) در گزارش مذکور قطعی نشده و لحاظ نگردیده‌اند و پس از قطعی شدن، در گزارش‌های آتی منظور می‌گردند.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سلمان اسماعیلی در همایش روز شورا در جمع شورا‌های شهر و روستا ملایر افزود: روستا‌هایی که در محور سد کلان، بخش زند و دره جوزان هستند، ظرفیت بالای گردشگری دارند که باید شورا‌های اسلامی با همراهی دهیاران و مشارکت مردم برای توسعه این بخش‌ها تلاش کنند.

او با بیان اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان توسعه ایجاد کرد، گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم شورا‌های اسلامی باید مردم را وارد کار کنند تا توسعه محقق شود.

فرماندار ملایر همچنین نهضت ملی مسکن را طرحی بی‌بدیل در دولت سیزدهم برشمرد و تأکید کرد: شورا‌های اسلامی باید از این فرصت مغتنم برای بزرگتر شدن شهر‌ها مردم را پای کار بیاورند تا شرایط زیست مناسبی برای شهروندان ایجاد و منجر به رشد تولید، رونق گردشگری و ایجاد درآمد شود.

شهردار ملایر هم گفت: بودجه شهرداری از سال ۱۴۰۰ از ۲۵۰ میلیارد تومان به یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ افزایش یافت که با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر یک تحول خوبی در بودجه شهرداری ملایر ایجاد شد.

مجید فرجی، بودجه جاری و عمرانی شهرداری را ۴۰ به ۶۰ عنوان کرد و افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه امسال برای هزینه‌های عمرانی پیش بینی شده است.

او تکمیل مجموعه جهان کوچک، هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال، آغاز عملیات اجرایی طرح راستان، مرکز تجارت جهانی مبل و منبت و ایجاد مرکز تجاری سرای ایرانی در ساختمان پلاک ۱۷ را از دیگر اولویت‌ها و طرح های عمرانی شهرداری برشمرد.

دیگر خبرها

  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد