Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بانوان بم و سرمربی تیم بانوان وچان استان کردستان هر کدام راز قهرمانی و دلیل شکست تیمشان را تشریح کردند. ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بانوان شهرداری بم در هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتبال بانوان، با پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم «وچان کردستان» در ورزشگاه ملک‌نیا سنندج قهرمان نیم‌فصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال بانوان بم پس از اتمام این بازی در جمع خبرنگاران با تبریک پیروزی به ورزشکاران تیم خود اظهار داشت: بازی امروز گرچه حواشی داشت اما یکی از بازی‌های پرهیجان دوران مربیگریم بود، چراکه دوتیم برای قهرمانی نیم‌فصل می‌جنگیدند.

وی با قدردانی از تلاش‌های مربی تیم بانوان وچان افزود: امیدوارم مربی زحمت‌کش کردستانی با مربیگری توانمند و بسیار خوب، بتواند همانند همیشه به خوبی از ورزشکاران کُرد حمایت کند تا پله‌های ترقی را طی کنند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بم با بیان اینکه از تیم خود راضی هستم، گفت: امروز شرایط آب و هوایی بازی را برای بازیکنان شهرداری بم سخت کرده بود اما خدا را شاکرم که آن نتیجه‌ای که از بازیکنانم می‌خواستم، تا حدوی اجرا شد.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری بم تاکنون 6 دوره قهرمان لیگ برترفوتبال، دو دوره مقام سوم و یک دوره نایب قهرمان بوده است، گفت: خوشحالم که امروز بچه‌هایمان پیروز این میدان شدند، فوتبال برد و باخت دارد اما دوستی‌هایمان با تیم کردستان حفظ میم‌اند.

جعفری با تاکید بر اینکه هدف ما حفظ جایگاه و کسب عنوان سال قبل است، گفت: بازیکنی از دست نخواهیم داد و فکر نکنم بازیکنی نیز اضافه شود، امیدوارم این مسیر را نیز با موفقیت طی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بم به روحیه و انگیزه بهتر بازیکنان خود در نیمه دوم اشاره کرد و افزود: با توجه به باخت تیم بانوان بم در نیم اول، اما با تغییر کوچک در حمله و تقویت روحی و روانی بازیکنان، خوشبختانه نیمه دوم مقتدرانه بازی کردند.

دروازه‌بان کردستانی رکورد کلین‌شیت فوتبال ایران را شکست / ‌زهرا خواجوی‌ 20 ساله ‌940 دقیقه گل نخورد‌لیگ برتر فوتبال بانوان| شکست ناباورانه «وچان کردستان» در خانه

سمیه شهبازی، سرمربی تیم بانوان وچان استان کردستان نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال بانوان بم قوی و چندین سال است که حرف اول کشور را می‌زنند.

وی گفت: ما تمرکز خود از دست دادیم، گل اول را از رو غافلگیری و کم‌تجربی بچه‌هایمان خوردیم، بانوان فوتبالیست بم باتجربه و پرتوان هستند؛ گل دوم روی شرایط دفع اشتباه و گل سوم نیز با هنرنمایی یکی از بازیکنان بزرگ بم به ثمر نشست.

سرمربی تیم وچان کردستان عنوان کرد: بازیکنان تیم وچان هنوز به این خودباوری نرسیده‌اند که می‌توانند در کشور حرفی برای گفتن داشته باشند اما مطمئناً نیم فصل دوم بهتر خواهیم بود.

شهبازی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هنوز از لحاظ روحی و روانی آنچنان قوی نیستند که شرایط را مدیریت کنند، این وضعیت تمرکز آنان را از دست داد و 50 درصد روی باخت ما تأثیر داشت.

انتهای پیام/484/ز

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد

 پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضور خودش و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم که جواد نکونام هم شرکت کرده بود. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه ما را برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم‌مان را دوست داریم، در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان سرحال تمرین کردند.

وی در ادامه افزود: نکونام به ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس خوش‌آمد گفت و از ما هم خواستند دقایقی برای بازیکنان صحبت کنیم. من بیشتر به سمت آرامش رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر خاطرتان باشد پس از آشتی که جواد نکونام و علی خطیر پس از هفته پنجم داشتند، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم تا حدودی شرایط مثل آن زمان است و این آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم باید بهترین بهره را از فرصت موجود ببرند. به آنها گفتم همه دنبال قهرمانی هستیم و هم شما به این قهرمانی نیاز دارید و هم ما و تأکید کردم قهرمانی دست خودتان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است و 15 امتیاز این وسط می‌چرخد. اختیار قهرمانی دست استقلال است و اگر همه بازی‌ها را ببرد کسی به آن نمی‌رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی با دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندرانی بازی داریم که برای نیفتادن می‌جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب‌آهنی بازی دارد که سرمربی‌اش یکی از آنالیزورهای خوبی لیگ است و قطعاً تاکتیک و روش بازی استقلال را تحلیل می‌کند. شکست هفته گذشته آنها به نساجی در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد، ولی نباید این تصور به وجود بیاید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم آرامش آنها می‌تواند حالت شارژی خوبی برای‌شان باشد. باید از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی هم استقلال تشکر کرد که به نوبه خودش در این باشگاه زحمت کشید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!