Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:59:55 GMT

نامزدهای مجلس وعده های توخالی به مردم ندهند

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۴۴۱۱

نامزدهای مجلس وعده های توخالی به مردم ندهند

حجت الاسلام باقری ارومی گفت: نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم به مردم وعده های توخالی نداده و با دروغ و فریب رای آنان را به خود جلب نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم،حجت الاسلام«محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر در ادامه مباحث منتظران در دوران غیبت در باب شناخت امام زمان (عج) به توجه حضرت در دوران غیبت به اوضاع امت اسلام به خصوص پیروان و منتظران واقعی ایشان اشاره کرد و افزود: پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) به اذن الهی شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و در مشکلات و سختی ها ما را تنها نمی گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم با گرامیداشت ۷ دی سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به دستور حضرت امام خمینی(ره) گفت: علم آموزی و کسب دانش محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و همانطور که پیامبر اکرم(ص) فرموده اند: «فراگرفتن علم بر هر مرد و زن مسلمان واجب و لازم است و از کودکی که سن آموزش پذیری است حتی تا دم مرگ باید دنبال علم و دانش بود».

 

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی کسانی که در دوره طاغوت از نعمت سواد بی بهره بودند با سواد و حتی به مراتب عالی علمی نیز رسیدند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با تبریک پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار،خاطرنشان کرد: نام زینب را خدای متعال خودش برای این دختر انتخاب کرد و معنای آن زینت پدر است، دختری که واقعا زینت و مایه مباهات اهل بیت(ع) بود و با به دوش کشیدن پرچم رسالت کربلا پیام عاشورا را به جهان رساند و کاخ ظلم یزیدیان را ویران کرد.

 

خطیب نماز جمعه اسالم ادامه داد: پرستاری حضرت زینب(س) از امام سجاد(ع) و فرزندان امام حسین(ع) و رسیدگی به مجروحان حادثه کربلا باعث شد که روز ولادت ایشان به نام روز پرستار نامیده شود.

 

وی تصریح کرد: ضمن تبریک این روز به همه پرستاران و تقدیر از زحمات آنان عرض می کنم که کار پرستاری یک شغل نیست، یک عشق است و مسئولین باید نسبت به حل مشکلات پرستاران و تأمین معیشت آنان توجه ویژه داشته باشند.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با اشاره به سفر رییس جمهور کشورمان به ژاپن،خاطرنشان کرد: این سفر در راستای روابط حسنه دو کشور آسیایی و در پاسخ به سفر شینزو آبه نخست وزیر ژاپن بود و آمریکا با واسطه قرار دادن ژاپن یک بار دیگر نشان داد که چقدر محتاج مذاکره و گفتگو با جمهوری اسلامی ایران است ولی مسئولان بلند پایه ما باید توجه داشته باشند که این اقتدار در سایه مقاومت ایجاد شده است و باید با ایستادگی آن را حفظ کنند.

 

امام جمعه اسالم با بزرگداشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهارکرد: شناخت حق و باطل در فضای غبارآلود فتنه ها کار دشواری است که اگر قبل از وقوع فتنه ها خود را به ایمان و صبر مجهز نکرده باشیم و حق و اهل حق را بر اساس معیارهای درست نشناخته باشیم در هنگام فتنه به مشکل خواهیم خورد.

 

وی ادامه داد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و دروغ بزرگ تقلب در انتخابات که کلید واژه آشوب و اغتشاش شد، کشور چند ماه درگیر اغتشاشات مختلف بود تا اینکه آشوبگران در روز عاشورا به عزاداران و پرچم امام حسین(ع) هم جسارت کردند و اینجا بود که امام حسین(ع) به عنوان معیار حق و باطل به داد مردم رسید و آنها را از ظلمت فتنه نجات داد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی اظهارکرد: هدایت و رهبری جامعه در فضای غبارآلود فتنه توسط امام خامنه ای(مدظله العالی) این زمینه را برای مردم ایجاد کرد که فریب دروغ و تهمت زنی یک عده قدرت طلب را نخورند و پای انقلاب خود بایستند، بحمدلله بعد از آن حادثه بصیرت مردم روز به روز بیشتر می شود به گونه ای که در اغتشاشات فتنه ۹۸ امسال مردم خیلی سریع خط خود را از فتنه گران جدا کردند.

 

امام جمعه اسالم در پایان خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم توصیه کرد: مبادا با دروغ و فریب و وعده های توخالی بخواهید نظر و رای مردم را به خودتان جلب کنید، با مردم شفاف باشید از توانمندی ها و برنامه های خودتان بگویید و با تخریب دیگران به دنبال رای مردم نباشید و در همه حال این مطلب را در نظر داشته باشید که آبروی مومن از حرمت خانه کعبه هم بالاتر است.

 

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد طرح ملی فهما خبرگزاری شبستان استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد وعده تو خالی نامزدهای انتخاباتی اسالم خطبه نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس