Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مردم دیگر نمی‌توانند گرانی‌ها را تحمل کنند؛ از دولتمردان خواست تا چاره‌ای عاجل برای رفع گرانی‌ها بیندیشند. ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد با بیان اینکه مؤمن واقعی فردی است که خود را ملتزم به آداب و اخلاق اسلامی کند و رفتار و کردار خود را بر طبق آموزه‌های دین مبین اسلام تنظیم کند اظهار داشت: تقوا ابعاد و وجوه مختلفی دارد که یکی از وجوه آن تقوایی سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خرم‌آباد: نمایندگان تراز انقلاب به تخصیص بودجه استان‌های محروم توجه کنندامام جمعه موقت کاشان از گرانی چادر انتقاد کرد؛ خیران در توزیع چادر ارزان قیمت ورود کنندگیلان| شرط عبور از گردنه‌های سخت جنگ اقتصادی تشکیل مجلس انقلابی است

وی اضافه کرد: تقوایی سیاسی یعنی عدم سازش با کافران و منافقان و بنابراین فردی که با کافران سازش کند؛ بی‌تقواست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به فتنه‌گری‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایت مداری مهم‌ترین راهکارها و مؤلفه‌های شکست فتنه‌های دشمنان است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در این انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان این انقلاب و نظام است.

وی تأکید کرد: مجلس انقلابی از مطالبات مهم ملت انقلابی ایران است و بنابراین در شرایط کنونی مجلس و نمایندگان آن باید شاخصه‌های نظیر در خط ولایت بودن، دشمن‌ستیزی و خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: دولت نباید چشم به خارج داشته باشد و بدانیم که راهکار پیروزی در چنین شرایطی توجه به مردمی است که همواره با استقامت و پایداری خود پای انقلاب و نظام ایستاده و‌ خواهند ایستاد.

آیت‌الله شاهچراغی بیان داشت: مردم در زمان رأی دادن به داوطلبان و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با دقت نظر کامل در مورد هر یک از داوطلبان تحقیق کنند و با علم و آگاهی و بصیرت رأی خود را در صندوق‌های اخذ رأی بیندازند تا فردی اصلح، انقلابی و خادم مردم به مجلس راه یابد.

وی به حماسه 9 دی نیز اشاره کرد و این روز را روز بصیرت ملت ایران دانست و گفت: بصیرت شاخصه ملت ایران است و با همین محوریت بسیار مهم انقلاب چهل‌ساله شد و در ادامه مسیر نیز تقویت این شاخصه یکی از ضروریات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به گرانی‌ها نیز گفت: مردم افزایش قیمت بنزین را تحمل کردند؛ اما نمی‌توانند گرانی‌ها را تحمل کنند.

آیت‌الله شاهچراغی خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید گره مشکلات مردم را باز کنند و دولتمردان به فکر مردم باشند و چاره‌ای عاجل و عملی برای رفع گرانی‌ها بیندیشند.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود