Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت با گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ در بستر طراحی هدفمند ایادی استکبار در داخل کشور شکل گرفت.
او تصریح کرد: ابعاد تهدید این فتنه به گونه ایی بود که نمی‌توان اهمیت آن را از تهدیدات دشمنان خارجی در ۸ سال دفاع مقدس کمتر ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده، ولی فقیه در گیلان دو عامل درایت رهبری و بصیرت و میدان داری مردمی را از عوامل شکست فتنه ۸۸ برشمرد و تاکید کرد: تا زمانی که پیوند ملت با ولایت ناگسستنی است، هیچ دشمنی توان مقابله با آرمان‌های انقلاب و شهدا را نخواهد داشت.

امام جمعه رشت حماسه ماندگار ۹ دی را که در گیلان یک روز زودتر یعنی در هشتم دیماه تبلور یافت، تجلی اراده عمومی برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها دانست و تصریح کرد: منشا بروز و ظهور این اراده در پیوند مستحکم آحاد ملت با ولایت نهفته است.

آیت الله فلاحتی در ادامه معضل مهم بیشتر کشور‌های اسلامی منطقه از قبیل عراق و افغانستان را خلا وجود رهبری عالم و با درایت عنوان کرد و افزود: ولایت فقیه عمود خیمه جامعه اسلامی است که امت را از گزند تهدیدات و ترفند‌های دشمنان مصون می‌دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه، شفافیت مالی نمایندگان خانه ملت را خواستار شد و تصریح کرد: علاوه بر این عدالت طلبی، مبارزه با تبعیض، ترقی خواهی و تخصص گرایی برخی از ویژگی‌ها یک نماینده مجلس برای برون رفت از مشکلات فعلی است که نامزد‌های انتخاباتی باید مد نظر قرار دهند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان با انتقاد به سفر مسئولان کشوری به استان به ویژه وزرا بدون ملاقات با ایشان خاطرنشان کرد: هر وزیری که به گیلان سفر می‌کند حتما باید نزد ما آید تا اولویت‌ها را بداند و مشکلات اساسی مردم را از زبان مان بشنود.

آیت الله فلاحتی به حضور مسئولان کشوری برای تصمیم گیری در خصوص تالاب انزلی اشاره کرد و گفت: مشکل تالاب انزلی به دلیل آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود و همچنین شیرابه‌های پسماند سراوان است که ابتدا باید به آن‌ها توجه و رسیدگی شود.

وی خطاب به وزراء و مسئولان کشوری گفت: مشکلات و اولویت‌های استان در تشکیلات نماینده، ولی فقیه در گیلان به عنوان امین و مدافع حقوق به حق مردم تدوین و طبقه بندی شده و بهتر است مسئولان برای آگاهی از شرایط استان اول به نماینده، ولی فقیه در گیلان دیدار کنند و با دریافت از عمده‌ترین مشکلات به ادامه بررسی‌ها بپردازند.

خطیب جمعه رشت همچنین تلاش و پشتکار برخی جوانان خلاق و پژوهشگر استان در مراکز تحقیقاتی چابکسر و کلاچای را که منجر به پیدایش راهکاری برای تولید مصالح ساختمانی از زباله شده ستود و از مسئولان استان خواست نهایت حمایت و همکاری را برای تجاری سازی این ایده اثرگذار جوانان داشته باشند.

آیت الله فلاحتی در پایان راه برون رفت از مشکلات فعلی و نیل به اهداف عالیه انقلاب را بهره گیری از توان داخلی و تبلور استعداد‌های جوانان خلاق این سرزمین عنوان کرد و گفت: امید بستن به بیگانگان بیهوده است و فرصت‌ها را از دستان پرتوان جوانان غیور این سرزمین سلب می‌کند.

انتهای پیام/آ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم مراسم عزاداری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) در بیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

در این مراسم سخنرانان به بیان سیره، منش و نقش امام صادق (ع) در ترویج مکتب و فقه اهل بیت (ع) و مرثیه سرایان به ذکر مراثی در رثای این امام همام پرداختند. 

در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در شهر‌های مختلف استان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند