Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۴ و ٣٠ دقیقه عملیاتی که در پی سقوط بهمن در توچال آغاز شده بود به پایان یافت.

وی بااشاره به حضور تیم امداد و نجات ویژه کوهستان سازمان آتش نشانی تهران در محل حادثه سقوط بهمن گفت: پس از بررسی های انجام شده توسط نیروهای اورژانس که در ایستگاه‌ها حضور داشتند مشخص شد اولین مصدومی که پیدا شده بود جان خود را از دست داد اما فرد دیگر در این حادثه حضور داشت که از وضعیت جسمانی نسبتاً خوبی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرتضی سلیمی -رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز- اظهار کرد که در مجموع پنج تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در صحنه حادثه حضور داشتند و سه تیم پشتیبانی نیز در ایستگاه شماره یک مستقر بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سقوط بهمن توچال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • نجات ۷ نفر در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی گرفتارشده در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین