Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، برنامه مسابقات چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به میزبانی استان کرمانشاه اعلام شد.

 براساس این برنامه، روز سه شنبه، ۱۷ دی کلینیک داوران، کنفرانس فنی و قرعه کشی پنج وزن اول (۵۷ کیلو، ۶۵ کیلو، ۷۹ کیلو، ۹۷ کیلو و ۱۲۵ کیلو) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه، ۱۸ دی نیز معاینات پزشکی و وزن کشی پنج وزن اول برگزار و مسابقات دور اول این اوزان صبح این روز برگزار می‌شود.

عصر روز چهارشنبه نیز قرعه کشی پنج وزن دوم (۶۱ کیلو، ۷۰ کیلو، ۷۴ کیلو، ۸۶ کیلو و ۹۲ کیلو)، افتتاحیه مسابقات و نیمه نهایی پنج وزن اول برگزار می‌شود.

صبح روز پنج شنبه، ۱۹ دی هم معاینات پزشکی و وزن کشی پنج وزن دوم، وزن کشی مجدد پنج وزن اول، مسابقات دور مقدماتی پنج وزن دوم و مسابقات شانس مجدد پنج وزن اول برگزار می‌شود.

عصر این روز هم نیمه نهایی پنج وزن دوم و فینال و توزیع جوایز پنج وزن اول انجام می‌شود.

صبح روز جمعه، ۲۰ دی هم وزن کشی مجدد پنج وزن دوم و کشتی پهلوانی (۱۰۰ +) و مسابقات شانس مجدد پنج وزن دوم و مقدماتی و نیمه نهایی پهلوانی برگزار می‌شود.

مسابقات فینال و توزیع جوایز پنج وزن دوم و پهلوانی هم عصر این روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی ازاد جام تختی فدراسیون کشتی کشتی گیران کرمانشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید