Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوبخت با اشاره وجود مشاهیر و مفاخر برجسته ملی در خراسان جنوبی و لزوم معرفی آنها، گفت: سازمان برنامه و بودجه آمادگی دارد تا ساخت یک سریال ملی با استفاده از ظرفیت استانی از مشاهیر خراسان جنوبی را حمایت مالی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدباقر نوبخت» امروز (6 دی) در پایان سفر خود به خراسان جنوبی در گفتگوی زنده با شبکه استانی خاوران، اظهار کرد: برای توسعه کشور برنامه میان مدتی داریم که برنامه ششم توسعه آن را هدایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه علاوه بر برنامه ششم توسعه یک برنامه تکمیلی توسعه برای مناطق کم برخوردار نیز داریم، افزود: در سفر قبلی رئیس جمهور به خراسان جنوبی حدود 271 میلیارد تومان اعتبار برای 21 پروژه تعهد شد که 626 میلیارد تومان پرداخت کردیم.

 

نوبخت با اشاره به اینکه 940 میلیارد تومان برای اجرای 26 پروژه مختلف در استان، برای دو سال 98 و 99 تعهد کردیم، ادامه داد: سهم سال جاری 470 میلیارد تومان بود که بالغ بر 290 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی تا پایان سال پرداخت می شود.

 

وی به پروژه مهم اتصال بیرجند به شبکه ریلی سراسری کشور اشاره کرد و گفت: بندر چابهار و بیرجند را می خواهیم از طریق راه آهن به هم متصل کنیم، اکنون اتصال چابهار به زاهدان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه بیرجند به ایستگاه راه آهن یونسی و به مشهد و در نهایت شبکه سراسری و بین المللی وصل خواهد شد، گفت: برنامه دولت توسعه شبکه ریلی کشور است و در این راستا تاکنون گیلان، همدان، آذربایجان غربی و کرمانشاه به شبکه ریلی سراسری متصل شده است.

 

برنامه دولت برای اشتغال روستائیان 

نوبخت به تعهد ساخت 10 هزار  واحد مسکن روستایی در خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: امروز در کمتر از هفت ماه 2 هزار واحد مسکن روستایی افتتاح شد و مابقی واحدها نیز در حال احداث است که دهه فجر نیز بخش دیگری از این مسکن های روستایی به بهره برداری می رسد.

 

به گفته وی، دولت آمادگی دارد چنانچه جوانانی که از روستاها مهاجرت کردند، بخواهند به روستاهای خود بازگردند برای آنان نیز مسکن و اشتغال فراهم کنیم.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ایجاد نیروگاه‌های کوچک خورشیدی در سطح کشور، ادامه داد: دولت آمادگی دارد تا برای روستاهای استان با توجه به طبیعت آفتابی که دارد، پنل خورشیدی را ایجاد کند و از این طریق شغل ایجاد کرده باشد.

 

نوبخت با اشاره به اینکه برخی از استان ها استعدادهای فراوانی در زمینه فیلم سازی دارند اما متناسب با آن به این استانها رسیدگی نشده است، گفت: خراسان جنوبی یکی از این استان های با استعداد است که سازمان برنامه و بودجه برای ساخت سریالی ملی از مشاهیر و مفاخر خراسان جنوبی آمادگی حمایت مالی دارد.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خطبه های نماز جمعه نماز جمعه فهما شیراز اصفهان احداث مسکن محرومان محمدباقر نوبخت اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری و عضو شورای شهر نقاب گفت: در این رقابت‌ها ۲۰۰ کشتی گیر از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در پنج وزن به رقابت پرداختند.

ملک خواهی  افزود: با توجه به حضور کشتی گیران دارای عناوین کشوری و صاحب نام در گود‌های مطرح مانند زینل خان سطح رقابت‌ها بالا بود و رقابت سختی بین کشتی گیران وجود داشت.

وی گفت: برای سه نفر هر وزن جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.  

علی کریم آبادی شهردار نقاب نیز با اشاره به ظرفیت چند منظوره گود مشاهیر گفت: گود مشاهیر در وسعت ۴۰۰۰متر مربع ظرفیت ۵۰۰۰ تماشاگر را دارد و برای ساخت این گود اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان هزینه شده است.

براساس اعلام رای هیات داوران  دروزن۶۶کیلوگرم به ترتیب حمیدچادرنشین، احسان رمضانی و مهدی قدیمی اول تا سوم شدند در وزن۷۴کیلوگرم امیرحسین کمایستانی، علی مردانی و علی گلزاده مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین در وزن۸۴کیلوگرم حامدقرائی، مجیدمحمدآبادی و رضا پارساپور صاحب مقام شدند و  در وزن ۹۶کیلوگرم به ترتیب امید ساعدپناه، مجیدقائمی و سیدجلال موسوی و در وزن ۹۶+ کیلوگرم بهزاد اعتمادی، علی بتوئی و حمید نقیب به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان