Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس در تهران بزرگ که با هدف افزایش رضایت مردم برگزار شده بود، همراه با حاشیه‌هایی بود. از جمله این حواشی ادعای افراد دستگیر شده مبنی بر اینکه بیگناه دستگیر شده‌اند، بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سومین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش ،مزاحمین نوامیس در تهران بزرگ که با هدف افزایش رضایت مردم برگزار شده بود، همراه با حاشیه هایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این حواشی ادعای افراد دستگیر شده مبنی بر اینکه بیگناه دستگیر شده اند بود.

به سراغ یکی از افراد دستگیر شده رفتیم و چند دقیقه را با او به گفتگو نشستیم.

نامش ابوالفضل است و 30 سال سن دارد. خوش صحبت است و چهره‌ای خندان دارد در عین اینکه تعدادی جراحت و جازی زخم چاقو روی صورت دارد. به دلیل هیکل بزرگی که دارد بیشتر از هر فردی دیگری مد نظر قرار می‌گیرد. به سراغش رفتم و دلیل دستگیری‌اش را پرسیدم. می‌گوید: طرح بود سر کوچه ایستاده بودیم همراه با چند نفر که ما را گرفتند و آوردند اینجا. در حال حاضر هم در خدمت شما هستیم.

تا به حال سابقه دستگیری داشته‌ای؟

بله سابقه داشتم. بیشتر سابقه‌ها هم مربوط به دستگیری است. از سال 86 تا الان چندباری دستگیر شده‌ام و حتی زندان هم رفته‌ام.

خب چرا این راه را ادامه دادی و از آن دست برنداشتی؟ چه چیزی باعث شد اصلا وارد دنیا درگیری، دعوا و خلاف شوی و از آن بیرون نیایی؟

شرایط محله‌ ما اینطوری بود. از زمانی که چشم باز کردم با محیطی روبرو بودم که دعوا و زد و خورد در آن حرف اول را می‌زد. من هم به وارد آن شدم و در دوره نوجوانی به دلیل اقتضای سن بیشتر از هر زمانی درگیر آن شدم و دیگر نتوانستم از آن خارج شوم. هر محله‌ای به صفت و لقب‌هایی مشهور است. محله ما هم به دعوا و زد و خورد معروف بود و ما هم در این محله رشد پیدا کردیم. شاید خیلی وقت‌ها می‌خواستم از این فضا خارج شوم اما بعضی چیزها باعث شد که من نتوانم از آن خارج شوم.

اولین باری که دعوا کردی و به زندان رفتی بر سر چه موضوعی بود؟

بار اول سر رفیق و رفاقت دعوا کردم. به همین دلیل یکسال و خرده‌ای زندان بودم.

زندان رفتن به خاطر رفاقت ارزش داشت؟

اگر بخواهیم مرامی و معرفتی آن را بسنجیم آره ارزشش را داشت اما اگر واقع بین باشم و شرایط الانم را در نظر بگیرم هیچ چیزی ارزش ندارد که بخاطر آن  به زندان بروم. در زندان همه چیز را می‌بینیم و یاد می‌گیریم و با دروازه‌ای بزرگ از کارهای خلاف روبرو می‌شویم که می‌تواند زمینه‌ساز بیشتر غرق شدن در دنیای خلافکارها باشد. زندان رفتن برای بیشتر زندانی‌ها یعنی پیدا کردن شخصیتی خلافکارتر از گذشته.

در این دنیا به چه چیزی عشق می‌ورزی؟ مهمترین چیز در این دنیا برای تو چیست؟

محله‌ام را دوست دارم و به آن عشق می‌ورزم. نشانه آن هم حک شدن نام محله بالای ابروی سمت راستم است، مهمترین چیز در این دنیا هم خانواده و از همه مهمتر مادر است.

جراحت‌هایی که روی صورت و روی سرت داری برای چیست؟

بعضی از جراحت‌های روی صورتم حاصل دعوا و درگیری‌هاست. روی سر هم در مراسم قمه زنی ایام محرم بوده، ارادات خاصی به حضرت امام حسین (ع) دارم و به همین دلیل هر ساله در ایام محرم به احترام امام حسین (ع) در مراسم قمه‌زنی شرکت می‌کنم.

به تتو بالای ابرو اشاره کردی، چندین نقطه دیگر از بدنت دارای اشکال و تتوهایی است، دلیل این همه تتو زدن چیست؟ این تتوها را کی زدی؟

به مرور تتو می‌زدم. اما پارسال بزرگترین تتوها را روی بدنم زدم آن هم به‌خاطر کپی‌برداری از یک فیلم خارجی و علاقمندی من به تتوی آن بازیگر بود. در حال حاضر هم روی کمر و جفت دست‌هایم و یکی از پاهایم تتو دارم.

عاشق تتو زدن هستی؟ برای حک شدن این تتوها روی بدنت چقدر هزینه کرده‌ای؟

عاشق که نه اما دوست داشتن است دیگر! تا الان برای همه تتوهایی که زده‌ام شاید حدودا 35 میلیون تومان هزینه کرده باشم.

چه شغلی داری که این هزینه گزاف را برای حک تتو روی بدن داده‌ای؟

فعلا بیکار  هستم. به هرحال هزینه‌اش از راهی جور می‌شود اما راه خلاف نیست. اگر عشق و علاقه و دوست داشتن باشد به دنبال پیدا کردن پول در راه عشق و علاقه خواهیم بود.

ازدواج کرده ای؟

نه هنوز اما اگر بشود دوست دارم تشکیل زندگی بدهم و من هم متاهل شوم.

به نظرت با این تتوها و جای جراحاتی که روی بدنت است، می‌توانی تشکیل زندگی بدهی؟ کسی حاضر است با این شرایط با تو ازدواج کند؟

به خط و خال نیست و به ته دل آدم است. همه می‌دانند و پیش وجدانم راحتم. خداروشکر  تا به این لحظه به ناموس مردم کاری نداشته‌ام و کاری نکرده‌ام که از کسی حقی ضایع شود.

برای دعواهای که کردی دیه هم داده‌ای؟

بله دیه دادم و رضایت دادند. البته برخی از مواقع هم بدون دادن دیه ماجرا ختم به خیر شده است.

چه تخصصی داری و اگر بخواهی شغلی را شروع کنی، آن چه شغلی است؟

نجاری و نقاشی ساختمان را بلدم و از دوره نوجوانی کم کم کار کرده‌ام. اگر بخواهیم کاری را شروع کنم قطعا این دو حرفه است. ان‌شاءالله در آینده این نزدیک کار را شروع می‌کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش رشد زندان عشق و علاقه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول فردا در دیداری از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس مهمان وستهم است. قرمزها در دیدار گذشته‌شان مقابل اورتون شکست غیرمنتظره و بدی را متحمل شدند و اکنون در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط تیمش و شایعات انتخاب جانشین او در فصل آینده پاسخ داد.

وضعیت خاکپو؟
او حالش خوب بود و الان هم نوزاد به دنیا آمده و او هم حالش خوب است. به تمرینات برگشته و مشکلی نیست.

شرایط تیم در ادامه فصل؟
قطعا کار دشواری در پیش داریم و فقط مربوط به ما نیست. اگر می‌خواهیم به چیزی برسیم باید امیدوار باشیم حریفان هم امتیاز از دست دهند. این وضعیت را دوست ندارم. نمی‌توانم به یاد بیاورم که بعد از یک بازی به اندازه روز چهارشنبه ناامید شده باشم. در زندگی‌ام زیاد ناامید شده‌ام اما این از بقیه خاص‌تر بود. چند هفته است که فوتبال خوبی بازی نمی‌کنیم و از کورس عقب مانده‌ایم. من مطمئنم هواداران و رسانه‌ها حالا دیگر سیتی و آرسنال را در کورس قهرمانی می‌بینند.

دلیل‌تان برای باخت در دربی؟
من مسئولیت دربی را بر عهده می‌گیرم. می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد. آیا ممکن است خسته باشیم؟ بله. یک فصل طولانی، بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند، مثلاً ترنت، اما ما به او نیاز داریم. آیا او می‌تواند در اوج بازی خود باشد؟ احتمالا نه. آلیسون برای مدت طولانی بیرون بوده است. هیچکس در اینجا اصلا خوشحال نیست. ما بسیار ناامید هستیم و نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. این بازیکنان باید سال آینده از آن درس بگیرند. با یک سرمربی جدید در فصل آینده، آنها می‌توانند از این تجربیات استفاده کنند.

در مورد شایعات اسلوت؟
من چیزی نخوانده‌ام اما خود آرنه حرف‌هایی زده است. من درگیر این مسائل نیستم. خیلی دوست دارم اگر او به این شغل علاقه داشته باشد و برای آن هیجان‌زده باشد. من سبک تیمش و چیزهایی که در مورد او شنیده‌ام را دوست دارم. برخی افراد که می‌شناسم به من گفته‌اند، او مربی خوبی است. فکر می‌کنم خوب به‌نظر می‌رسد. برای او شغل مناسبی است، بهترین شغل و باشگاه در جهان.

ارزیابی‌تان از لیورپول در این فصل؟
من الان فصل را ارزیابی نمی‌کنم. هنوز چند بازی باقی مانده که ممکن است اتفاقات متفاوتی رخ دهد. بازی با اورتون یک سقوط بزرگ بود اما پیش از آن ما واقعاً خوب بازی می‌کردیم، برای جام تلاش می‌کردیم، برای همه دردسر بودیم. ما شایسته این هستیم که در جایی که هستیم باشیم و می‌خواهیم به عنوانی بالاتر هم دست پیدا کنیم. این پسرها بازیکنان باورنکردنی‌ای هستند و وظیفه من ایجاد فضایی است که بتوانند بهترین باشند. و اینجاست که من شکست خورده‌ام. مطمئن نیستم چرا و کجا این اتفاق افتاد اما چیزی را که می‌خواستم در بازی با اورتون ندیدم. حالا فقط می‌خواهیم در بازی‌های آینده بیشتر شبیه خودمان بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • زندگی سخت است آیا فلسفه می‌تواند کمک کند؟