Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی المپیک مهمترین رویداد پیش روی تیم ملی تنیس روی میز ایران است که ۲ تا ۶ بهمن ماه به میزبانی پرتغال برگزار می شود. ملی‌پوشان تنیس روی میز بعد از شرکت در این رویداد و بدون توجه به نتیجه به دست آمده از آن، در سه رویداد دیگر حاضر خواهند شد که همگی در اسفندماه برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تور جهانی قطر و عمان دو رویداد مصوب در تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز برای سال ۲۰۲۰ میلادی هستند. این رقابت ها به ترتیب ۹ تا ۱۱ و ۱۳ تا ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شوند. فدراسیون تنیس روی میز ایران اعزام بازیکن به این مسابقات را در برنامه خود تا پایان سال و به نوعی برای هفته های ابتدایی سال آینده میلادی قرار داده است.

پیش از تور جهانی قطر و عمان هم رقابت های کاپ آسیا برگزار می شود. این مسابقات همه ساله با حضور ۱۶ پینگ‌پنگ‌باز برتر آسیا و در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود. ایران در ادوار گذشته این رقابت ها همواره نماینده داشته است. نمایندگان ایران با دعوت فدراسیون تنیس روی میز آسیا مشخص و به محل مسابقات اعزام می شدند.

البته هنوز محل برگزاری دوره جدید مسابقات کاپ آسیا و بازیکنان دعوت شده به آن از طرف فدراسیون تنیس روی میز آسیا مشخص نشده اند اما این رویداد و حضور در آن هم در برنامه فدراسیون قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، امین احمدیان و حمیدرضا طاهرخانی بازیکنانی هستند که ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را برای مسابقات گزینشی المپیک در پرتغال تشکیل می دهند.

برای تور جهانی قطر و عمان اما هنوز ترکیب تیم اعزامی ایران مشخص نیست. البته از آنجا که شرکت در این رقابت ها حُکم آماده سازی برای مسابقات قهرمانی جهان را دارند، احتمالا از ترکیب اعزامی به این رقابت ها برای حضور در میادین قطر و عمان استفاده خواهد شد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۳ تا ۱۰ فرودین ماه در کره جنوبی برگزار می شود. طبق رقابت های انتخابی تیم ملی و نتایج به دست آمده در آن، نیما و نوشاد عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و افشین نوروزی بازیکنان اعزامی به کره جنوبی هستند.

کد خبر 4807975 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز کاپ آسیا عمان قطر تیم ملی تنیس روی میز مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون حسن یزدانی تنیس روی میز وزارت ورزش و جوانان فوتبال بانوان شطرنج والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد

امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای مقتدرانه قهرمان بوکس جوانان آسیا در کشور قزاقستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا در کشور قزاقستان در حال برگزاری است.

در رقابت‌های امروز امیر اسماعیلی بوکسور جوان و خوش آتیه ارومیه‌ای توانست با غلبه بر حریفان مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

اسماعیلی در وزن +۹۲ که با ناک اوت کردن نماینده کشور هندوستان به فینال رسیده بود، به مصاف شهزاد پولوونوف از کشور ازبکستان رفت و توانست در سه راند پیاپی و با ضربات سهمگین خود حریف خود را از پیش رو برداشته و قهرمان جوانان آسیا شده و مدال طلا این رقابت‌ها برای تیم اعزامی کشورمان کسب کند.

به گزارش ایمنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم تا هجدهم اردیبهشت در قزاقستان در حال برگزاری است.

کد خبر 751221

دیگر خبرها

  • المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا