Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکت الهامی مربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش با پیکان، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول، راهی به جز ادامه  روند رو به رشد وجود ندارد و جا برای ریسک باقی نمانده است.

اخبار ورزشی - او  با تاکید بر اینکه بازی با پیکان سخت است، افزود: جایگاه فوتبالی پیکان، مناسب رتبه این تیم در جدول نیست. شرایط ما هم به گونه‌ای است که می‌خواهیم روند هفته‌های اخیر را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهامی با بیان اینکه بازیکنان تراکتور به وحدت تاکتیکی رسیدند، گفت: با توجه به شرایط جدول، به طور حتم  هر ۲ تیم برای کسب ۳  امتیاز بازی خواهند کرد که این موضوع هم برای ما و هم برای پیکان خوب است. تنها نگرانی من از شرایط چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس است؛ چرا که وضعیت چمن این ورزشگاه قبل از تعطیلات مناسب نبود؛ البته چند هفته‌ای پیکان خارج از خانه بازی کرده و از کیفیت زمین خبر ندارم.

مربی تراکتور خاطرنشان کرد: امیدوارم چمن ورزشگاه اجازه ارائه‌ی بازی تماشاگر پسند همراه با پیروزی را به ما بدهد تا دل هواداران را شاد کنیم.

او بیان کرد: هواداران تراکتور در بازی با پیکان ما را تنها نمی‌گذارند و سعی می‌کنیم با پشتوانه‌ی آنان و همت بازیکنان فوتبال با کیفیت و همراه با ۳ امتیاز ارائه دهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال تراکتور فوتبال تراکتور الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از دیدار های مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه و در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و سرخ ها برای اندک امیدواری خود جهت حضور در رقابت های آسیایی سال آینده باید دست پُر از زمین بازی خارج شوند.

حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور در این فصل و تا به اینجای مسابقات، ۱۳ کلین شیت داشته و با یک اختلاف کمتر نسبت به سید حسین حسینی در جایگاه دوم برترین دروازه بانان این فصل قرار گرفته است. دروازه بان شماره یک استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب است و این فرصت ویژه برای پورحمیدی مهیا شده تا بتواند با بسته نگه داشتن دروازه خود برابر استقلال بار دیگر به صدر جدول تعداد کلین شیت در فصل بیست و سوم برسد.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092900

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟