Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید که بازی با نساجی، تمرین خوبی برای مواقعی که سرخ‌پوشان ۱۰ نفره می‌شوند، بوده است.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان مقابل نساجی در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، پرسپولیس از شرایط میزبانی‌اش استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم موقعیت‌های خوبی خلق کرد. البته باید به تیم نساجی هم احترام گذاشت، آن‌ها هم خوب بازی کردند. آن‌ها گه گداری خوب ظاهر شدند اما برای مثال عباس‌زاده پاشنه پایش درد می‌کرد و نتوانستند گل بزنند.

او افزود: با ۱۰ نفره شدن پرسپولیس انتظار می‌رفت که نساجی بیشتر حمله کند. آن‌ها مالکیت توپ را داشتند اما موقعیتی ایجاد نکردند. خوشبختانه این بازی یک تمرین خوب برای پرسپولیس بود تا بتواند در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ۱۰ نفره بازی کند. روی هم رفته بازیکنان تمام تلاششان را کردند. همچنین خوشحالم که رادوشوویچ یک بار دیگر کلین شیت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره آینده کاری کالدرون باتوجه به مشکلات مالی که سرخ‌پوشان درگیر آن هستند، گفت: عملکرد روزهای اول کالدرون جالب نبود. همین الان هم که خدمت شما صحبت می‌کنم، خیلی از بازیکنان که نیمکت نشین هستند، می‌توانند در ترکیب اصلی بازی کنند. شاید این نبوغ کالدرون است که پرسپولیس با این شرایط نتیجه می‌گیرد ولی در کل این تیم نیمکت قوی‌ای دارد.

فنونی‌زاده ادامه داد: این که ارنج تیم عوض می‌شود، سیاست کاری کالدرون است. در مورد آینده کالدرون، با تلاش‌های انصاری‌فرد قسط اول کالدرون پرداخت شده و دیگر دغدغه‌ای وجود ندارد. همچنین مدیریت باشگاه طوری نیست که ماجرای کالدرون مانند استراماچونی شود. او مانند خیلی از مربیان پروازی نیست و من شخصا کارش را دوست دارم و مهم‌ترین ویژگی‌اش این است که شایسته سالار است. ما در سه جبهه می‌جنگیم و این تغییرات در ترکیب باعث می‌شود که همه در شرایط بازی قرار بگیرند. ان‌شاءالله پرسپولیس پس از گذراندن اردوی خارجی نیم‌فصل، در بازی‌های برگشت که جای اشتباه نیست هم خوب ظاهر شود. آن‌ها همینطور اگر آمادگی‌شان را حفظ کنند، می‌توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.

او در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که در همه شرایط از این تیم حمایت می‌کنند و تیم را در جهت کسب نتایج خوب هل می‌دهند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین گابریل کالدرون پرسپولیس محمد حسن انصاری فرد لیگ برتر مرتضی فنونی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی به مصاف نساجی می‌رود که  در پنج بازی اخیر مقابل این حریف برنده بوده و به لحاظ آماری برتری چشم‌گیری بر حریفش داد اما شرایط این مسابقه از سوی هر دو تیم کاملا ویژه خواهد بود. 

شاید این سخت‌ترین بازی پرسپولیس در پنج هفته پایانی و مقطع آخر فصل باشد. روزی که پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت و در شرایطی که حریف برای فرار از سقوط می‌جنگد حق لغزش و امتیاز دادن ندارد.

نساجی تحت هدایت ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده و نتیجه فوق‌العاده‌ای هم به دست آورده است. آنها در اصفهان سپاهان پرستاره را متوقف کردند، سپس در خانه مقابل تراکتور پیروز شدند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را شکست دادند و باز هم گل نخوردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد.

با این وجود آمار نتایج پرسپولیس مقابل این رقیب در پنج بازی آخر فوق‌العاده بوده است. پرسپولیس در پنج بازی متوالی مقابل نساجی برنده بوده و غالباً نتایج درخشانی گرفته است. در این بردها دو پیروزی فوق‌العاده فصل قبل که با نتایج 5 بر یک و چهار بر صفر رقم خورد بهترین نتایج سرخ‌ها مقابل حریف شمالی بوده است.

پیروزی‌های دو بر یک و سه بر یک دو فصل قبل هم این آمار را بهتر کرده ضمن اینکه سرخ‌ها در نیم فصل اول لیگ جاری هم با یک گل مقابل نساجی پیروز شدند تا با آمار پیروزی‌های صد درصدی مقابل نساجی طی 5 نبرد آخرشان که 15 گل زده‌اند و تنها 3 گل دریافت کرده‌اند دست بالا را داشته باشند اما به نظر می‌رسد این بازی شرایطی کاملاً ویژه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده