Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@08:37:38 GMT

ماجرای سفیر شدن مجری معروف و محبوب تلویزیون

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۶۹۸۴۰

ماجرای سفیر شدن مجری معروف و محبوب تلویزیون

داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ با انتشار تصویری از خود در کنار دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اعلام کرد که به‌ عنوان «سفیر سلامت» انتخاب شده است.

به گزارش شریان نیوز،:داریوش فرضیایی در اینستاگرامش نوشت:

" خدا را شکر فرصتی فراهم شد تا بتوانم لبخند ِشادی را بر چهره‌های کودکان معصومی بنشانم که با بیماری‌های صعب العلاج دست و پنجه نرم می‌کنند و برای ادامه زندگی نیاز به امید و روحیه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارده سال از آشنایی من با بیمارستان مرکز طبی کودکان مفید میگذرد و در این سال‌ها خاطرات تلخ و شیرین بسیاری برایم رقم خورد، چه کودکانی که شفا یافتن و هنوز با ایشان در ارتباطم و چه عزیزانی که از دنیا رفتن، اما هنوز خاطراتشان برایم زنده هست.

در این بین باید تشکر ویژه‌ای داشته باشم از مدیریت محترم بیمارستان و کادر زحمتکش درمانی که همواره با خوشرویی موجب انگیزه بیشتر بنده برای عیادت از این فرشته‌های معصوم شدند و امروز با انتخاب این حقیر به‌عنوان «سفیر سلامت بیمارستان کودکان مفید» بیش از پیش شرمنده‌ام فرمودند، امیدوارم که لیاقت این عنوان را داشته باشم و با کمک خداوند مهربان همواره قدم در راه شادی و نشاط این کودکان معصوم بردارم.

تشکر از جناب اقای دکتر ایمان زاده ریاست محترم بیمارستان، برادر عزیزم جناب آقای مهندس پروانی مدیریت محترم، جناب آقای دکتر زالی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و همچنین سرکار خانم نسیم در بخش مددکاری بیمارستان که همواره به من محبت داشتند

از خداوند منان برای شما عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم... یاحق "

پیشتر در مراسمی با حضور خیران بیمارستان کودکان مفید و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیران این بیمارستان برگزار شد، لوحی به عنوان «سفیر سلامت» به داریوش فرضیایی اهدا شد. در این مراسم دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با قدردانی از خیران و نیکوکاران گفته بود: نباید نیکوکاران را تنها منبع مالی محسوب کرد، بلکه باید کرامت آنان حفظ شود و در تمام مراحل حضور داشته باشند. "

 

هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید.

کلمات کلیدی: عموپورنگ داریوش فرضیایی مجری مشهور تلویزیون برای دریافت آخرین اخبار در کانال افکار نیوز عضو شوید             وبگردی آخرین قیمت دلار و ارز در بازار اخبار انتخابات مجلس یازدهم اخبار اعضای شورای شهر تهران معرفی شرکت حسابداری دیگر رسانه‌ها فوق‌تخصص آسم: دعا کنید باران نبارد! جزئیات درگیری خونین اوباش در منطقه ابوسعید برخورد با حضور اجباری دانش آموزان در مدارس مشاجره بیرانوند با کالدرون؛ گلر قرمز‌ها… اظهارات استراماچونی علیه ادعای امیر قلعه‌نوی… چاقوی عروس ۱۸ ساله زیر گلوی طعمه ها! سرمربی پرسپولیس گزینه سرمربیگری تیم ملی… استقلال بدون مهاجم مقابل پدیده

اخبار مرتبط

شبی که غم عالم بر سر مجری محبوب آوار شد/ عکس چهره درهمِ مجری همیشه خندان تلویزیون/ عکس وقتی مجری مشهور گیتار به دست می شود/ عکس قربون صدقه های مجری مشهور برای یک مادربزرگ/ عکس کلکل های جالب مجری مشهور و مادرش/ عکس   ارسال نظر         پربیننده‌ترین ۱. خانم بازیگر به دنبال معروفیت حتی به قیمت بدنامی/حاشیه پررنگ‌تر از متن سینما ۲. ماجرای سفیر شدن مجری معروف و محبوب تلویزیون/ عکس ۳. اقدام غیر اخلاقی خانم بازیگر در خیابان خبر ساز شد!/ عکس ۴. عکس کریسمسی «مرجانه گلچین» ۵. بازیگر مشهور سینما، گلر نساجی در بازی مقابل پرسپولیس!/ عکس   دیگر رسانه ها

ریحانه پارسا با پیژامه+عکس

کسی که دیروز انقلابی بود امروز در فتنه‌ها دیده می‌شود

بازیگر سریال پایتخت ورزشگاه آزادی را به وجد آورد (عکس)

امکانات عجیب و غریب خانه های سلبریتی ها +عکس

مهران مدیری از ایران مهاجرت کرد ! + فیلم و عکس

زن شوهردار هندی به خاطر خوردن تخم مرغ با مرد غریبه همخوابی کرد

خطیر مسئول مذاکره با استراماچونی شد

آقای وزیر ؛ صدورمجوز تولید کاشی و سرامیک به چینی ها با کدام توجیه؟

خواص و مضرات زنجبیل برای بدن/تاثیر زنجبیل بر انواع بیماری

شوهر مهناز افشار جنجال به پا کرد + عکس

جزئیات درگیری خونین اوباش در منطقه ابوسعید

اختصاصی/ فرصت یا تهدید؛ مجیدی در راه آزمونی سخت/ شمشیر دولبه در انتظار فرهاد

توافق محرمانه در ژاپن؛ آیا با یک خبر غیرمنتظره مواجه می‌شویم؟

رژیم لاغری

کاشت مو

جراحی بینی

      پربحث ترین ماجرای دستمزد میلیاردی رضا رشیدپور برای اجرای شب یلدا/عکش (۲۰نظر) مانتوی عجیب «الناز حبیبی»/ عکس (۶نظر) فحاشی به «مهران مدیری» از کجا آب می‌خورد؟/ کنایه‌ای که برای دولتی‌ها سنگین تمام شد (۶نظر) ژست سوپراستاری «طناز طباطبایی» /عکس (۴نظر) خانم بازیگر به دنبال معروفیت حتی به قیمت بدنامی/حاشیه پررنگ‌تر از متن سینما (۴نظر)     آخرین اخبار مهمترین تاریخ و دلیل زندگی دوباره خانم بازیگر/ عکس هم بازی شدن الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر در «تی‌تی» بازگشت کمدین محبوب «خندوانه» این بار با یک سریال/ عکس «محسن افشانی» در راه بازگشت دوباره به زندان/ عکس پشیمانی آقای کارگردان از سپردن نقش اول فیلم به پژمان بازغی     وبگردی مارادونا دیوانه شد! حجم مبادلات ایران و ترکیه از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت هوای تهران سالم شد مهمترین تاریخ و دلیل زندگی دوباره خانم بازیگر/ عکس هر طور شده پول دیاباته را بدهید که در آسیا لازمش داریم   عناوین برگزیده قماربازی رویترز با انتشار دروغ پراکنی علیه ایران شرط تعطیلی ادارات و دانشگاه های استان تهران در آلودگی هوا رأی اکثریت مجمع تشخیص مصلحت مخالفت با پیوستن به FATF است سرمقاله روزنامه های امروز/ برنامه بلوا حتی به قیمت جان 150 هزار نفر بی تدبیری دولت در ماجرای کولبران سایر رسانه‌ها فوق‌تخصص آسم: دعا کنید باران نبارد! جزئیات درگیری خونین اوباش در منطقه ابوسعید برخورد با حضور اجباری دانش آموزان در مدارس مشاجره بیرانوند با کالدرون؛ گلر قرمز‌ها دنبال جدایی اظهارات استراماچونی علیه ادعای امیر قلعه‌نویی!  

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۶۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند

همشهری آنلاین: اگر مستندبین حرفه‌ای هستید یا حتی اگر تنها با مستندهای حیات وحش که از تلویزیون پخش می‌شود آشنایی دارید، پیشنهادهایی که در اینجا برای شما داریم می‌تواند حسابی سر ذوق تان بیاورد.

تاریخچه وحشت عامیانه

کارگردان: کی‌یرلا جانیس

سال ساخت: ۲۰۲۱

اگر از خوره‌های ژانر وحشت هستید و شب‌ها تا یک فیلم ترسناک نبینید خواب‌تان نمی‌برد، این مستند را از دست ندهید. دوستداران ژانر وحشت به زیروزبر این ژانر توجهی وسواس‌گونه دارند و سبک‌ها، زیرگونه‌ها و تکنیک‌های فیلم‌های این ژانر را به دقت بررسی می‌کنند. وحشت عامیانه یا وحشت فولکلور یکی از زیرگونه‌های ژانر وحشت در سینما و ادبیات است که از عناصر عامیانه برای وحشت‌آفرینی استفاده می‌کند. این مستند کاوشی در تاریخچه وحشت عامیانه از پیدایش آن به واسطه گسترش‌اش در تلویزیون بریتانیا در دهه ۱۹۷۰ تا احیای آن در دهه گذشته است.

فریدا

کارگردان: کارلا گوتیرز

سال ساخت: ۲۰۲۴

فریدا کالو، نقاش مکزیکی، بین سال‌های ۱۹۰۷ تا ۱۹۵۴ زندگی کرد و با اینکه زندگی نسبتا کوتاهی داشت، اما به دلیل هنجارشکنی‌هایش یکی از چهره‌های مهم هنر معاصر به شمار می‌رود. چهره فریدا برای کسانی هم که با تاریخ هنر و نقاشی آشنایی ندارند آشناست چراکه فریدا خودنگاره‌های زیادی از خود کشیده بود. فریدا پس از تصادفی سخت در سال ۱۹۲۵ برای اولین بار شروع به نقاشی کرد و دردهای خودش، هم‌جنسانش و ملتش را روی بوم آورد. زندگی پرماجرای فریدا تا به حال موضوع چند مستند و فیلم داستانی بوده. این مستندانیمشین هم نگاهی به زندگی این نقاش برجسته مکزیکی دارد.

چهار دختر

کارگردان: کوثر بن هنیه

سال ساخت: ۲۰۲۳

روزی دو دختر بزرگ‌تر الفه، زنی تونسی که مادر ۴ دختر است، ناپدید می‌شوند. کوثر بن هنیه، کارگردان تونسی، از بازیگران حرفه‌ای دعوت می‌کند تا نقش دو دختر غایب را بازی کنند. برای الفه که غم غیاب دخترانش را بر دوش می‌کشد، حضور بازیگرانی در نقش آنها به معنی سر باز کردن زخم‌های دل و جانش است. بن هنیه موقعیتی بدیع را شکل داده و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در برابر دوربین ایجاد کرده که سویه‌های عاطفی و روانی مختلفی دارد. این مستند که برداشت‌هایی را از امید، طغیان، خشونت، خواهری و… عرضه می‌کند، سوال‌هایی اساسی را درباره شالوده جوامع ما به بحث می‌گذارد.

کد خبر 848052 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سینمای مستند تلویزیون - مستند مادر

دیگر خبرها

  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو