Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در نخستین مسابقه خانگی از دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مصاف هیأت اراک می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دوره جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور این هفته در گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی وارد هفته دوم از نیم‌فصل نخست می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس تیم ایثار شیمیدر قم در دیداری خانگی پذیرای تیم هیأت اراک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بسکتبال با ویلچر استان قم که از ادوار قبلی رقابت‌های لیگ برتر دو قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی در کارنامه دارد، پس از شروع متزلزل هفته نخست لیگ در دیدار خارج از خانه مقابل شهروند آمل، این هفته نخستین مسابقه خانگی خود را از ساعت 16 روز جمعه سیزدهم دی‌ماه در سالن شهدای بهزیستی قم برابر تیم هیأت اراک انجام می‌دهد.

شاگردان جواد شهره‌غلامی در هفته نخست بازی‌ها میهمان تیم شهروند اراک بودند و اگرچه تلاش زیادی برای دست‌یابی به یک نتیجه خوب داشتند اما در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای مفید این دیدار با اختلاف 14 امتیاز و با نتیجه 66 بر 52 باختند تا در دیدار عصر جمعه این هفته برابر هیأت اراک به دنبال جبران این شکست باشند.

ایثاری‌ها بعد از دو سال دوری از لیگ برتر بار دیگر به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر ایران بازگشته‌اند و به دنبال تکرار خاطرات شیرین قهرمانی در سال‌های 93 و 94 هستند اما باید منتظر هفته‌های آتی و عملکرد بهتر این تیم نسبت به بازی هفته نخست بود، ضمن اینکه ایثار بعد از مرحله مقدماتی باید در پلی‌آف به میدان برود تا جواز مرحله نهایی را کسب کند.

ایثار شیمیدر قم امسال بازیکنان شاخصی همچون مهدی قربانی از زنجان، مهدی عباسی از اراک و محمد رحیمی از فارس را به ترکیب خود اضافه کرده، ضمن اینکه محمد محمدنژاد ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر قم نیز در بازگشت از لیگ ترکیه بار دیگر به نماینده قم ملحق شده تا تیمش را در لیگ برتر همراهی کند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسكتبال ويلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!

یک دهه از تلخ‌ترین بازی تاریخ لیورپول گذشت

طرفداری | در چنین روزی (۲۷ آوریل) در سال 2014، لیورپول و چلسی در هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر 0 تیم میهمان به پایان رسید. گل اول این دیدار در دقایق پایانی نیمه اول و با سر خوردن اسطوره محبوب لیورپولی ها، استیون جرارد به ثمر رسید، گل دوم را هم ویلیان در یک موقعیت دو به تک وارد دروازه لیورپول کرد.

چه بر سر لیورپول آمد؟

لیورپول که تا پیش از این مسابقه روند فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته بود و بخت اول قهرمانی به شمار می‌رفت، ناگهان دچار افت شد و علاوه بر قبول شکست برابر چلسی، در هفته بعد نیز با نتیجه عجیب ۳-۳ برابر کریستال پالاس متوقف شد. با وجود برتری برابر نیوکاسل در هفته آخر، لیورپول قافیه را به منچسترسیتی واگذار کرد و با ۸۴ امتیاز، نایب قهرمان لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۱۳/۱۴ لقب گرفت. منچسترسیتی تحت هدایت مانوئل پیگرینی با ۸۶ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

لغزش بدموقع استیون جرارد برابر چلسی علاوه بر ناامیدکردن امیدهای لیورپول از قهرمانی، باعث شد خود او نیز بدون جام لیگ برتر از باشگاه محبوبش خداحافظی کند و با یک جای خالی بزرگ در ویترین افتخاراتش، به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

سر خوردن استیون جرارد در بازی با چلسی  

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان