Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر میرزایی صبح شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه همایش بزرگ یاریگران زندگی در استان اجرا می‌شود گفت: این طرح در عرصه‌های پیشگیری اعتیاد با هدف، درمان، بازتوانی، حمایت از بهبودیافتگان اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح بنا دارد با استفاده از فناوری نوین و فضای مجازی، ضریب دستیابی آموزشی، درمانی و بهداشتی را برای جامعه هدف گسترش دهد و فرهنگ انزجار از مواد مخدر را تسریع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بکارگیری این زنجیره آموزشی می‌توان به برنامه‌های آینده امیدوار بود و طرح یاریگران شامل پیشگیری، درمان و مشارکت‌های مردمی برای مبارزه با اعتیاد است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران ادامه داد: برای اجرای این همایش هماهنگی‌های لازم انجام و چهار کمیته برای اجرای آن پیش بینی شده است و قرار است در حاشیه همایش، نمایشگاه جانبی با همکاری سمن‌ها و دستگاه‌های مرتبط داشته باشیم.

وی با اشاره به تدوین سند برنامه ششم و ملی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: این سند با رویکرد اجتماعی تدوین و به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

میرزایی ادامه داد: رویکرد مازندران در مبارزه با مواد مخدر جهت گیری استان آن ضربه زدن به باندهای قاچاق، پیشگیری از اعتیاد، بومی کردن راهبردها و غیره است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تا پایان آبان ماه کشف شد که نسبت به ۲.۵ تن مواد مخدر سال قبل رشد داشته است.

وی افزود: بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر در استان مازندران با یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مربوط به ماده مخدر تریاک بوده است.

میرزایی ادامه داد: تا پایان آبان ماه ۱۰ هزار و ۴۶۱ نفر در زمینه مواد مخدر دستگیر شدند که نسبت به ۹ ماهه سال قبل پنج درصد افزایش شمار دستگیرشدگان را داشتیم.

کد خبر 4808988

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر ساری بوشهر ایلام شهرکرد آلودگی هوا تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند قزوین گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا بارش برف شیراز آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سرهنگ "نبی اله قاسمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران پلیس خرم آباد دستگیری سوداگران و خرده فروشان مواد مخدر را درد ستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی ۴ سوداگر مرگ را شناسایی و دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آن ها، یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

گفتنی است در حاشیه این طرح ۲۴ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901780

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم