Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان اعتبارات دامغان به ۴۰۰ میلیارد تومان رسید گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تخصیص اعتبار تلاش کنند. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، ابوالفضل حسن بیگی شامگاه جمعه در گردهمایی دفترداران و دفتر یاران اسناد رسمی استان سمنان که در تالار همایش‌های خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد اظهار داشت: اعتبارات سال گذشته شهرستان دامغان در سه بخش ملی، توسعه متوازن و استانی به مبلغ 300 میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 400 میلیارد تومان میزان اعتبارات دامغان در سال 98 است؛ خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: تلاششان را برای تخصیص اعتبارات بیشتر کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به امتیازات مثبت ثبت‌اسناد و املاک گفت: کاهش تخلفات از مهم‌ترین امتیازات ثبت‌اسناد و املاک است.

حسن بیگی بر به‌روزرسانی طرح‌ها و برنامه‌های ثبت‌اسناد و‌ املاک تأکید کرد.

وی در ادامه به موضوع اجرای طرح کاداستر اشاره کرد و اجرای این طرح را موجب کوتاه شدن دست سودجویان در امر دخل و تصرفی زمین عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح از مهم‌ترین اقدامات در کاهش تخلفات ملکی است.

شهردار تبریز: برای تکمیل پروژه مقبره الشعرا به اعتبارات دولتی نیاز داریماختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل در استان خوزستان

نماینده مردم دامغان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در شهرستان دامغان تا پایان سال 99 به پایان می‌رسد.

رئیس کمیته پارلمانی سردفترداران و دفتر یاران کشور نیز در این جلسه گفت: هفت هزار و 500 دفتر اسناد رسمی در کشور وجود دارد.

سید موسی ساداتی با بیان اینکه یک هزار دفتردار در دفاتر اسناد رسمی موجود در کشور در حال فعالیت هستند؛ از وصول یک هزار و 206 میلیارد تومان از مطالبات در حوزه‌های مختلف در این دفاتر را خبر داد و اضافه کرد: 46 درصد از وصول مطالبات از سوی دفاتر اسناد رسمی به‌حساب سازمان جمعیت هلال‌احمر و هشت درصد نیز به حساب شهرداری‌ها و مابقی به حساب خزانه واریز می‌شود.

وی به نقش دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد و ازجمله مهم‌ترین آن‌ها را جلوگیری از فرار مالیاتی و وصول و اخذ مطالبات بدهکاران به دولت و اشخاص حقیقی و حقوقی عنوان کرد.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان سمنان نیز در این جلسه گفت: 75 دفتر اسناد رسمی در استان سمنان فعال است.

ولی‌الله عبدی کمیشانی عنوان کرد: استان سمنان نیاز به 12 دفتر اسناد رسمی دیگر دارد.

وی از وصول مطالبات بانک‌ها در استان سمنان در 9 ماهه نخست سال 98 به میزان 520 میلیارد ریال از طریق اجرای ثبت ادارات ثبت‌اسناد و املاک خبر داد.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان