Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:06:28 GMT

بصیرت افزایی دستاورد مهم حماسه نهم دی‌ماه است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۰۹۹۸

بصیرت افزایی دستاورد مهم حماسه نهم دی‌ماه است

حجت الاسلام سید« علی حسینی‌پور» روز شنبه در کلاس درس اخلاق مدیران شهرستان خمین، افزود: حماسه  نمهم دی‌ماه عامل تقویت وحدت و همبستگی بین آحاد مختلف جامعه است و عمق ارادت و درک ملت ایران از جایگاه ولایت فقیه را به نمایش گذاشت.
وی اظهار داشت:  مردم در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸  با واکنش بهنگام خود  خشم و انزجار نسبت به افراد فرصت‌طلب و فتنه‌جو را به نمایش گذاشتند و بار دیگر توطئه دشمنان نظام اسلامی را ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه خمین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه جاری را فصل مهم سیاسی در تاریخ کشور خواند و تصریح کرد: مسوولان خمین باید امین رای مردم و قانونمدار باشند و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور و حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

حجت الاسلام حسینی‌پور گفت: اهمیت شرکت در انتخابات با توجه به تبلیغات گسترده منفی معاندان نظام جمهوری اسلامی باید در جامعه بیش از پیش تبیین شود تا  زمینه‌ساز حضور گسترده و پرشور و حماسه دیگری در تاریخ سیاسی کشور باشد.
وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مدنظر تمام مجریان انتخابات باشد و انتخابات پیش رو پرشورتر از دوره‌های گذشته برگزار شود.
امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود نماز را مهمترین راه ارتباط با خداوند بیان کرد و افزود: نماز زمینه ساز دیگر عبادت‌ها است و اقامه نماز از نشانه‌های اصلی حکومت اسلامی محسوب شده و در آیات و روایات بر انجام این فریضه سفارش شده است.
 خمین زادگاه امام راحل است که در نوار جنوبی استان مرکزی واقع شده و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.
 

برچسب‌ها فرهنگی خمین درس اخلاق انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی خمین درس اخلاق انتخابات مجلس شورای اسلامی فرهنگی خمین درس اخلاق انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اظهار خرسندی از حضور قوی و مؤثر خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو، بیان کرد: افزایش مراودات با سایر کشورها و افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی در ادامه افزود: از روز گذشته با حضور در نمایشگاه با هیئت‌های مختلف از چین، پاکستان، ترکیه و…نشست‌هایی برگزار و گفتگو و مذاکراتی انجام شده است تا علاوه بر تقویت مراودات، شاهد افزایش ارتباطات صادراتی استان با سایر کشورها باشیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: در دیدار با نمایندگان و تولیدکنندگان خراسان شمالی که با حضور در نمایشگاه جایگاه استان را تثبیت کردند حمایت‌های دولت با هدف رفع موانع و تسهیل در روند تولید و افزایش صادرات را تشریح کردم.

حسین‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر خراسان شمالی به ۳۸ کشور دنیا صادرات دارد که این نمایشگاه ضمن نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری استان بستر ارتقای جایگاه استان را فراهم خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی افزود: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بر جهش تولید و مشارکت مردم تاکید شده امیدواریم با جمع آوری سرمایه خرد مردم و مشارکت مردم در پروژه‌ها سالی پربار بر استان رقم بخورد.

حسین‌نژاد اظهار کرد: در نشست با هیئت‌های سایر کشورها نیز تاکید ما بر بسترسازی برای ارتباط و مراودات بیشتر خراسان شمالی با سایر کشورها بوده است تا شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استان باشیم.

کد خبر 6091920

دیگر خبرها

  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات