Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری صبح شنبه در مراسم هفته بصیرت و حماسه ۹ دی با بیان اینکه دشمن لحظه‌ای نسبت به انقلاب اسلامی بی توجه نیست و کاملاً بیدار است گفت: در ۴۰ سال اخیر دشمنان خواستند سفره انقلاب را جمع کنند و علیه انقلاب هجمه‌های زیادی وارد کردند از این رو، مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را ترسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: راه نفوذ دشمن بر ما بسیار خواهد بود و ما باید بدانیم در چه وضعیتی قرار داریم و اوضاع ما در درون و برون چگونه است و اگر این تحلیل درست را داشته باشیم گرفتار محاسبات غلط نخواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: برخی فکر می‌کردند روز به روز شرایط ما بدتر می‌شود تا با این حربه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند و باید حقیقت دشمن را بدانیم و موقعیت خود را درک کنیم.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه دشمن در این روزها با استفاده از ابزار نوین برنامه‌هایش پیچیده‌تر شده است تصریح کرد: کشورهای وابسته به آمریکا، نگاهشان نسبت به انقلاب اسلامی هیچ تغییری ایجاد نشده و کسانی که وابسته به غرب بودند منزوی شدند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مواظب غفلت استراتژیک باشید که شما را گرفتار نکند افزود: استراتژی دشمن زمانی لبخند، نرمش، فراخوان و وعده‌های پوچ است.

حجت الاسلام تسخیری گفت: ۶ سال است آمریکا و اروپا گوشه‌ای از بندهای برجام را عمل نکردند و کشور ۶ سال دنبال یک موضوع است تا بتواند انرژی هسته‌ای را با دنیا حل کند که نتوانستند.

امروز آمریکا منزوی و ایران ابرقدرت شده است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروزه ایران ابرقدرت و آمریکا منزوی است و در دهه گذشته دشمن مدت‌ها با جاسوسی برنامه ریزی و پس از آن اقدام می‌کرد اما اکنون فاصله بین فکر تا عملیات کوتاه شد و در اندیشکده های آمریکا، در حوزه‌های مختلف اتاق فکر علیه انقلاب اسلامی راه اندازی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: برنامه دشمن برای انتخابات بوده و تمام طرح و برنامه شأن در دی ماه بود و مقطع دیگر در این ماه و مقطع دیگر برای اسفند ماه است که بتوانند بعد انتخابات کارهایی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به حوادث اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد: در اغتشاش‌های اخیر ۲۴ ساعت اعتراض شد و بعد ۴۸ ساعت سلاح بیرون آمد و اگر مسئولان امنیتی نظام جمهوری اسلامی با چشمان باز دقت نکنند سلاح وارد می‌شود و این را بدانید دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام تسخیری گفت: دشمن برنامه اش این است که انقلاب اسلامی را از بین ببرد و جمهوری اسلامی زیر نظر سازمان ملل و آمریکا و ملتی مانند عراق باشند و ما باید تحلیل درست داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم گلایه و رفتار شأن به خاطر مسائل دیگر است تصریح کرد: مردم با بصیرت و فهیم هستند و دولت به جای عذر خواهی از اشتباهات خود و قانع کردن می خندد که توهین به ملت است زیرا ما در شرایطی هستیم که آمریکا گروه خشن داعش را آموزش داد تا اسلام جمهوری اسلامی را از بین ببرد و انقلاب اسلامی با عقبه‌های خود توانست داعش را از بین ببرد..

وی با بیان اینکه در کشور ما اسلام متفاوت با اسلام عربستان است گفت: دشمن دو برنامه دارد واگر بتوانند مردم را در مقابل رهبری قرار دهند و بالعکس رهبری را از امت جدا کنند به هدفشان خواهند رسید.

برخی کاندیداهای مجلس بوی سیاست را نمی‌فهمند

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه برخی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بوی سیاست را نمی‌فهمند گفت: مردم با دقت نماینده‌ای انتخاب کنند که در مجلس قانون به نفع مردم وضع کرده و وکیل ملت باشد.

حجت الاسلام تسخیری گفت: در دهه پنجم انقلاب، امروز جهاد کبیر، تبعیت نکردن از استکبار است وانقلاب ما با صلابت در حال پیشروی بوده و اقتدار نظام در دنیا زبان زد است و مردم باید با بصیرت حرکت کنند.

کد خبر 4809058

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سپاه قدس گیلان 9 دی بوشهر ایلام شهرکرد آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس بیرجند قزوین گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شب یلدا بارش برف شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی بعداز ظهر امروز یک شنبه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در دانشگاه آمریکا در سطح دنیا امر بسیار مبارکی می‌باشد که منجر به یک جریان انقلاب دانشجویی شود و ارکان نظام سلطه آمریکا را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۶۰ بیان داشت: راه قدس از کربلا می‌گذرد، اولین پله آزادی کربلا بود که سفر اربعین اتفاق بزرگ و تمدن سازی بود به دنبال آن راه قدس در پیش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد به تأکیدات سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، اشاره و یادآور شد: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی که سال ۵۷ در کشور شکل گرفته، پیام انقلاب اسلامی می‌باشد و گفتمان نظام اسلامی است.

پیرعلی خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی، آمریکایی و دولت‌های آنها اغتشاشی در ایران شکل می‌گیرد مداخله می‌کنند، ایران به هیچ وجه این کاررا نمی‌کند، ما بیشتر عقبه فکری برای دانشجویان هستیم و پیام مقام معظم رهبری در سال ۹۳، گفتمان انقلاب اسلامی اکنون توسط دانشجویان در آمریکا شنیده شده است.

وی با اشاره به وتو ۳ مرتبه‌ای آمریکا در متوقف نمودن کشتار و نسل کشی مردم غزه در سازمان ملل اشاره و گفت: آمریکا میدانی وارد گود کشتار مردم مظلوم در غزه شده است.

پیرعلی افزود: اسرائیل ابزاری برای استکبار می‌باشد تا نقشه‌های آمریکا را در منطقه پیاده کند و دیگر کاربرد اصلی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به جنبش دانشجویی در آمریکا اذعان داشت: این جنبش مورد حمایت دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کشور می‌باشد و ما حمایت معنوی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سال ۵۷ بیشتر روز قدس و آرمان‌های انقلاب، آرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کردیم.

وی درباره عملیات وعده صادق بیان داشت: حمله موشکی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر صهیونیست بود؛ فضا
به نفع جبهه مسلمین تغییر کرده و اولین بار است که هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده، ملت‌ها پشتوانه قوی نظامی را احساس می‌کنند.

پیرعلی در پایان کلام اظهار کرد: با حمایت معنوی و تمدن سازی که در محوریت اسلام شکل گرفته در سراسر جهان و با حضور دانشجویان عدالت خواه در کشورهای آمریکا، اروپا و… رویداد بسیار مهمی رقم بخورد و شر جرثومه فساد صهیونیستی و آمریکا از سر بلاد اسلامی و مسلمان کوتاه شود.

کد خبر 6091241

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد