Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس در آخرین بازی پیش از تعطیلات با نساجی، روز راحتی را پشت سر نگذاشت.
به گزارش آریا، نساجی نیمه دوم و بعد از ده نفره شدن سرخپوشان، حسابی روی دروازه آن‌ها فشار آورد با این حال، نتوانست موقعیت‌های زیادی بسازد. خط دفاع پرسپولیس با شجاع و کنعانی‌زادگان که دقایق آخر سیدجلال را هم در کنارشان داشتند، بازی کم نقصی ارائه دادند و بعد از اخراج ربیع‌خواه و حتی 9 نفره شدن بخاطر مصدومیت نعمتی هم مقابل حریف مقاومت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 9 بازی گذشته لیگ برتر، پرسپولیس فقط دو گل خورده است. دو گلی که روی کرنر نفت مسجدسلیمان و ریباند کرنر گل گهر وارد دروازه‌شان شد. در 7 بازی دیگر، آن‌ها دروازه‌شان را بسته نگه داشتند. این فصل لیگ برتر، با عملکرد دفاعی فوق العاده سپاهان و تراکتورسازی آغاز شد و حالا، نوبت آمار فوق العاده پرسپولیس رسیده است.
پرسپولیسی‌ها با 7 گل خورده در 16 بازی، میانگین 0.43 گل خورده در هر بازی را دارند که دقیقا، مساوی بهترین عملکرد بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر است. جالب اینجاست این بار به جای رد پای بیرانوند، رد پای رادوشوویچ بیشتر در این آمار دیده می‌شود. بیرانوند در 10 بازی لیگ که درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت، 7 گل خورد و 4 کلین شیت داشت. رادوشوویچ در 6 مسابقه که به زمین رفت، هیچ بازی دروازه‌اش باز نشد و با 6 کلین شیت، 6 پیروزی و صفر گل خورده به تعطیلات می‌رود. رادو یک بار در جام حذفی هم به میدان رفت و آن مسابقه را هم بدون گل خورده تمام کند.
بازی پر برخورد پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی که روز سختی را برای مرتضی منصوریان، داور این مسابقه رقم زد، سه محروم را برای بازی بعدی روی دست سرمربیان 2 تیم گذاشت. رحمان جعفری و سید محمد میری که در ترکیب نساجی حضور داشتند و یک کارت زرد از داور دریافت کردند، به دلیل 4 اخطاره شدن از بازی بعدی نساجی برابر پیکان محروم شدند. همچنین در سمت دیگر میدان محسن ربیع خواه که در دقیقه 58 بعد از دریافت اخطار دوم از زمین اخراج شد، از بازی هفته هفدهم سرخپوشان برابر تراکتور محروم شد. بدین ترتیب حاصل بازی پربرخورد امروز پرسپولیس و نساجی در مجموع سه محروم در ترکیب دو تیم بود.
عوامل مجموعه سازنده سریال پایتخت روز گذشته به محل هتل تیم نساجی و بعد از آن به ورزشگاه آزادی خواهند رفت تا صحنه های مربوط به این قسمت از سریال را فیلمبرداری کنند. سریال پایتخت 6 در حالی که فیلمبرداری آن ادامه دارد در هفته های اخیر با حواشی و اخبار متفاوتی همراه بوده است. حضور عوامل این سریال در تمرین تیم نساجی که مربوط به بخشی از قصه این فصل از سریال است خیلی زود در رسانه های ورزشی بازتاب پیدا کرد. در این قسمت از سریال بهتاش با بازی بهرام افشاری قرار است صحنه هایی را به عنوان دروازه بان تیم نساجی بازی کند :" بهتاش در سودای پیتر چک شدن و بازی برای نساجی به عنوان دروازه‌بان به تمرینات این تیم می رود." این حرفی است که سیروس مقدم درباره صحنه های فوتبالی فصل ششم سریال پایتخت مطرح کرده است.
عوامل سریال پایتخت به همراه سیروس مقدم کارگردان این سریال و بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش به هتل محل اقامت نساجی رفتند و با رضا مهاجری سرمربی و بازیکنان و عوامل تیم دیدار کردند. گفته می شود عوامل سریال به ورزشگاه آزادی هم می روند تا صحنه هایی رابگیرند. سیروس مقدم پیش از این و در سال 1377 سریالی با مضمون فوتبال و با عنوان "به سوی افتخار" را ساخته بود که به مسایل درون فوتبال و حتی بخش های پشت پرده آن می پرداخت. او و همچنین عوامل اصلی فیلم مثل محسن تنابنده، احمد مهران فر و بهرام افشاری نیز پیش از این از علاقمندی شان به فوتبال گفته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شاگردان کالدرون خط دفاع سریال پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت