Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصح محمدخانی شهردار تکاب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: استقبال شهرداری های کشور از سیستم های مکانیزه یکپارچه و خدمات مشاوره ای به ویژه در حوزه بهبود واصلاح روشهای عملیاتی (BPR) موجب گردید شهرداری ها فعالیت خود را در بر روی سیستم های یکپارچه و جامع (شهرسازی، نوسازی، اصناف، جامع درآمد، املاک و مستغلات، آرشیو الکترونیکی، واسط GIS، مهندسین ناظر ، ماده صد) متمرکز نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شهرداری تکاب نیز بنا به پیشنهاد و دستور اعضای شورای شهر و در راستای حرکت به سوی شهرداری الکترونیک، کارآ و تسهیلگر و تکریم ارباب رجوع، با توجه به وجود مشکلات عدیده شهروندان و روند کند انجام امورات شهروندان در حوزه های شهرسازی و نوسازی و همچنین سوءاستفاده برخی پرسنل گذشته شهرداری از سیستم ناکارآمد سنتی شهرداری، در نظر دارد نسبت به نصب و راه اندازی سیستم یکپارچه و جامع اقدام نماید.

محمد خانی تصریح کرد: این برنامه از چند ماه قبل در دستور کار واحد انفورماتیک شهرداری با قید فوریت قرار گرفت و کمیسیون معاملات شهرداری با حضور اعضای کمیسیون برگزار و از بین شرکت های دارای صلاحیت شرکت کننده در مناقصه شهرداری، شرکت دارای صلاحیت برای شروع فعالیت به امور قراردادهای شهرداری معرفی شد.

شهردار تکاب در پایان تاکید کرد: فناوری اطلاعات با تضمین کیفیت و شفاف سازی امور، آن هم نه به عنوان هدف بلکه به عنوان ابزار توسعه در شهرداری پاسخگوی اثربخشی، رضایتمندی و طیب خاطر شهروندان خواهد بود، لیک امروز، گذر از قالب سنتی به فرمت الکترونیکی نه تنها نیاز بلکه یک ضرورت محسوب می شود

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکاب شهرداری سیستم یکپارچه شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم