Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از از سلبریتی‌ها‌، کارگردان‌ها‌ و تهیه‌کنندگان سینمای ایران گفت: آنها هیچ توجهی به ترویج ‌و توسعه فرهنگ شهیدان نمی‌کنند و بعضاً شاهد‌یم ‌تبلیغات سینمای غربی را پیش گرفته‌اند. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، سردار سرتیپ پاسدار سید‌محمد باقرزاده در چهارمین یادواره شهدای دانشگاه صنعت نفت و شهید محمدجواد تندگویان با بیان خاطراتی از 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت‌: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دانشگاه تربیت دانشمند است و اگر نتوانیم دانشمند در کشور تربیت کنیم باید چشم به دانش خارج از کشور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کسب علم و دانش مصداق داشتن قدرت است، افزود‌: بصیرت، دومین ویژگی مهمی است که معانی مختلفی نظیر آگاهی، دشمن‌شناسی و عمل به موقع، دارد، تمام شهدا، دشمن را شناختند و به دنبال خطر رفتند چرا که الگوی آنها، امام حسین (ع‌) بود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح عنوان کرد‌: مسئولین بصیرت شهدا را در اداره امور کشور الگوی خود قرار دهند زیرا بصیرت به آنها در تشخیص و به‌کار‌گیری هرآنچه که با مصالح نظام و مردم کشور هست را کمک می‌کند.

سردار باقرزاده در ادامه بصیرت، شجاعت و استقامت را از ویژگی‌های بارز رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: رزمندگان با بصیرت و پیروی از رهبری قدم در جبهه‌ گذاشتند و در برابر دشمن انجام وظیفه کردند.

امام خامنه‌ای: جریانی به‌ دنبال فراموش شدن جهاد و شهادت است که باید در مقابل آن ایستاد + فیلمسالروز شهادت سپهبد قرنی به تقویم رسمی کشور اضافه شد/ 18 مرداد روز شهدای مدافع حرم‌فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد

وی انتقاد از مسئولان در عدم حمایت برخی طرح‌های داخلی نظیر طرح مسکن مهر و تقویت برخی تولیدات بومی عنوان کرد: ترس دشمن از خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در اقتصاد و تولید است لذا مسئولین در کشور به کمک سه اصل بصیرت‌، شجاعت و استقامت‌، در جهت خودکفایی کشور اقدامات موثرتری را انجام دهند و به برنامه‌های اقتصادی کشور در راستای چارچوب اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانند.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه شهدا بیش‌ترین نقش را در امنیت کشور دارند، تاکید کرد: امنیت و آرامش کنونی ایران اسلامی به واسطه ایثار و از خودگذشتگی شهدای جان بر کفی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای امنیت ملت‌شان به شهادت رسیدند.

وی افزود: ترویج و توسعه‌ فرهنگ ایثار و شهادت یک حرکت وجدانی و دینی است و امروز متاسفانه شاهد‌یم سلبریتی‌ها‌، کارگردان‌ها‌، تولیدکنندگان در فیلم و سینمای کشور هیچ توجهی به ترویج ‌و توسعه فرهنگ شهیدان نمی‌کنند و بعضاً شاهد‌یم این‌ها تبلیغات سینمای غربی را پیش گرفته‌اند که این مایه تاسف است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بارها شخصا برای تبدیل سوژه‌های فیلم به برخی از هنرمندان مراجعه کردم ولی هیچ‌گاه موفق به تولید فیلم با ارزش در این زمینه نشدیم.

وی افزود: روایت شهدا الگوی حقیقی کشورمان است، اینکه عده‌ای در این بین به اسم هنرمند درگیر تبلیغات پوچ شده‌اند و قدرت تشخیص شرایط کنونی کشور را ندارند و این سبب شده که قدمی موثر برای حفظ آرمان شهدا در فرهنگ و سینما تا کنون برنداشته‌اند.

سردار باقرزاده با تاکید دوباره بر اهمیت پرداختن سینماگران و هنرمندان به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: متاسفانه این خلا در فرهنگ سینما کشور بسیار جدی است که امیدواریم برای رفع آن متولیان فرهنگ و سینما چاره ای بیاندیشند.

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد و این شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم را ثبت کرد. به این ترتیب قرار است فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد از دوم خرداد روی پرده سینماها اکران شود. طبق اعلام شورا، پخش این فیلم بر عهده تهیه‌کننده فیلم است.

همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» روی پرده می‌رود.

فیلم «عطرآلود» دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی در آن بازی کرده‌اند.

هادی مقدم‌دوست سال ۱۴۰۱ پس از هفت سال، سومین فیلم سینمایی خود را با نام «عطرآلود» و به قلم حسین حسنی ساخت که یک ملودرام عاشقانه با ترکیبی از رنج، ترس و وجدان است و در ادامه سینمای مقدم‌دوست، چالش‌های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام زندگی‌شان تصویر می‌کند.

در فیلم کمدی «تگزاس ۳» پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران فیلم جدید اطیابی معرفی شده‌اند.

کد خبر 849660 منبع: ایسنا برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • پس از سال‌ها همکاری مجدد مت‌دیمون و کارگردان فیلم هویت بورن
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم