Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@10:39:35 GMT

ساخت سه مدرسه جدید در شهر جدید سهند

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۲۶۷۷

ساخت سه مدرسه جدید در شهر جدید سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از احداث سه مدرسه جدید در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ،عباس مصطفوی طی گفت و گویی اظهار کرد: این مدارس به صورت 9 کلاسه و 12 کلاسه از محل منابع و درآمد های شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و تا شهریور سال آینده تحویل آموزش و پرورش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد جمعیت دانش آموزی این منطقه را حدود 18 هزار نفر عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در این مدت توجه ویژه به مسائل آموزشی بوده از این رو توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی را به جد پیگیر هستیم.

وی ادامه داد: در همین راستا سه واحد مدرسه شامل مدرسه شهید نومی گلزار در فاز۴ ، مدرسه غدیر محله ۱۳۲۵ در فاز۳ و مدرسه فردوسی محله ۱۳۲۳ در فاز۳ نیز شهریور ماه سالجاری توسط شرکت عمران سهند در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، اظهار کرد: در راستای توسعه برنامه های فرهنگی ساخت یک واحد فرهنگسرای مدرن شامل کتابخانه بزرگ و ..‌. در فاز دو شهر جدید سهند در دست اقدام است.

مصطفوی، ساخت دو مسجد در شهر جدید سهند را نیز یادآور شد و گفت: ساخت این مساجد در فاز ۲ و فاز ۳آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم دهه فجر امسال یکی از مساجد را افتتاح و در اختیار مردم فهیم و فرهنگ مدار سهند قرار دهیم.

وی، توسعه فضای سبز را نیز در این شهر مورد تاکید قرار داد و گفت: طی سال گذشته تلاش کردیم در حد امکان از فضاهای موجود مجتمع ها به عنوان فضاهای سبزاستفاده کنیم و خواسته همشهریان مبنی بر افزایش فضای سبز را جبران کنیم.

وی راه اندازی مجموعه هشت بهشت به عنوان تفرجگاه جنگلی در این شهر را یادآور شد و گفت: در این مجموعه، مدرسه تنیس، مدرسه اسب سواری ، دوچرخه سواری ، زمین فوتبال و ... آماده خدمت رسانی به همشهریان است.

گفتنی است شهر جدید سهند با بیش از 150 هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهرهای پر جمعیت استان شناخته می شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آموزش و پرورش برنامه های فرهنگی زمین مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه در نشستی با حضور مدیر طرح فاز ۸ پردیس و همه انبوه‌سازان از حمایت شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهدی که پروژه‌های خود را در زمان مقرر تکمیل می‌کنند خبر داد و گفت: در گذشته شاهد حضور برخی پیمانکاران نامتعهد و کم‌کار در همه فاز‌ها بودیم که بدون اغماض با همه آنان برخورد جدی شد و در بسیاری از موارد، ادامه فعالیت به پیمانکار جدید و خوش‌نام واگذار شد.

وی ادامه‌داد: دقت در کیفیت هم‌زمان با مدیریت زمان و افزایش نیروی انسانی متناسب با برنامه زمان‌بندی تحویل واحدها، مورد تاکید است.

محبت‌خواه همچنین بر حمایت مالی از انبوه‌سازان تاکید کرد و افزود: تنها شرط پرداخت مالی و تسویه حساب با پیمانکاران، داشتن مطالبات در سیستم حسابداری شرکت عمران شهر جدید پردیس است و در غیر این صورت هیچ‌گونه پرداختی به هیچ شرکتی انجام نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با اخطار به شرکت مهندس مشاور و ناظران در فاز ۸، بر تسریع در رسیدگی به صورت‌وضعیت‌ها و همچنین به‌کارگیری از نیرو‌های متخصص و مرتبط تاکید و اعلام‌کرد: همه ما حافظ منافع بیت‌المال هستیم و به همین منظور باید ضمن دقت در بررسی پیشرفت پروژه‌ها و پرداخت‌های مالی، از هرگونه اتلاف زمان و تاخیر بیشتر برای تحویل واحد‌ها به مالکان جلوگیری کنیم.

وی با حمایت مجدد از انبوه‌سازان، قول مساعد داد تا همه مشکلات رفع و رجوع شود. این مقام مسوول همچنین تاکید کرد تا در حد توان برخی از موضوعات موردنظر پیمانکاران در جلسات شورای مسکن استان تهران مورد پیگیری قرار بگیرد.

در این شنست، پروژه‌های افتتاحات خردادماه در فاز ۸ و آخرین وضعیت تکمیل باقی‌مانده پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

پایان بخش این نشست، بررسی نظرات و مسائل انبوه‌سازان بود. تعدادی از انبوه‌سازان مسکن مهر فاز ۸ به نمایندگی، به بیان مشکلاتی از جمله هزینه‌های نظام مهندسی، تعدیل هزینه‌ها، عدم ثبات در به‌کارگیری روزانه نیرو‌های انسانی و موضوعاتی در خصوص صورت‌وضعیت‌ها اشاره کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است