Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیات اسکیت استان مرکزی گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان، مراحل زیرسازی، ترمیم و استانداردسازی قسمت هایی از این پیست انجام شده و مرحله پایانی یعنی روکش اصلی آن در دستور کار قرار دارد.

به گزارش برنا از اراک ، محمد همتی در گفتگو با برنا  ، با اعلام افزود : اولویت نخست هیات را پیگیری تکمیل و راه اندازی تنها پیست استاندارد اسکیت استان در استادیوم پانزده هزار نفری امام خمینی (ره) اراک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با اشاره به فعالیت 900 اسکیت باز در سطح استان، تصریح کرد: همچنین با توجه به فصل سرما و نیاز ورزشکاران، مدال آوران  و دیگر علاقمندان این رشته، هماهنگی های لازم برای استفاده از فضاهای سرپوشیده موجود در استان صورت پذیرفته است.

وی برگزاری مسابقات انتخابی تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور را از دیگر موارد در دست اقدام هیات عنوان کرد و گفت:  با توجه به اینکه استان مرکزی مبتکر برگزاری جشنواره های اسکیت و خانواده در سطح کشور بوده است، در نظر داریم  در مناسبت های مختلف تا پایان سال جاری این برنامه را با عنایت به استقبال بسیار بالای خانواده ها برگزار کنیم.

همتی بازدید از زیرساخت های موجود در شهرستان های فعال و همچنین برگزاری نشستی با حضور روسای هیات های اسکیت شهرستانی با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه های ارتقاء سطح علمی و دانش افزایی مربیان و داوران رشته اسکیت در سطح استان، راه اندازی و منسجم کردن کمیته ها و شاخه های زیرمجموعه و اهمیت دادن به بحث استعدادیابی و استعدادپروری در رده های سنی پایه را از دیگر برنامه های هیات در سه ماه پایانی سال 98 عنوان کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی امام خمینی سرما اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد