Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجم زیاد بدهی دولت و صنایع کرمان به برق منطقه‌ای این شرکت را با مشکل تامین اعتبار روبه‌رو کرده و امکان توسعه زیرساخت‌های در استان وجود ندارد. ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عبدالوحید مهدوی‌نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمان که با حضور فدائی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: آب و فاضلاب شهری و روستایی، نیروهای نظامی و انتظامی، اداره زندان‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها دستگاه‌هایی هستند که پول برق مصرفی ادارات خود را در جنوب استان کرمان نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی جنوب استان کرمان 17 میلیارد تومان بدهی برق دارند گفت: شرکت‌های آب و فاضلاب بالای 15 میلیارد تومان به ادارات برق استان بدهی دارند.

نحوه تهاتر بدهی‌های دولت، اشخاص غیر دولتی و بانک‌ها157 میلیارد تومان بدهی دستگاه‌های دولتی کرمان به پیمانکاران تهاتر شدکرمان| امکان تهاتر بدهی پیمانکاران از دولت در بودجه 98 تصویب شد

علی افتخاری معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه 33 میلیارد تومان بدهی دستگاه‌های دولتی به برق شمال است گفت: 25 میلیارد تومان آن فقط مربوط به هفت دستگاه است.

علی‌اصغر نصراللهی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای شمال استان کرمان در این جلسه با عنوان اینکه 105 میلیارد تومان جمع بدهی شرکت‌ها و صنایع استان به برق منطقه‌ای استان است افزود: از این تعداد 37 میلیارد تومان مربوط به مس سرچشمه و 24 میلیارد تومان بدهی گل‌گهر به برق منطقه‌ای استان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای شمال استان کرمان با بیان اینکه بخشی از نیروگاه زرند نیمه دوم سال آینده راه‌اندازی می‌شود گفت: تجهیزات این نیروگاه رسیده است و پیگیر راه‌اندازی آن هستیم.

محمدجواد فدائی استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه واحدهای صنعتی استان باید پول برق خود را پرداخت کنند اظهار داشت: اداره برق استان کرمان امکان توسعه ندارد و با مشکل تامین اعتبار روبه‌رو است

وی با بیان اینکه یکی از موانع توسعه جنوب استان کرمان محدودیت‌های برق است گفت: برق صنعت زیربنایی است که باید امکان توسعه آن در استان فراهم شود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های دولتی استان نیز باید پول برق مصرفی خود را پرداخت کنند بیان کرد: دستگاه‌های دولتی باید هزینه برق مصرفی خود را در بودجه ببینند.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا ، این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین در حال برگزاری است .

موضوع نمایشگاه اتوکِینای چین ۲۰۲۴ “عصر جدید، خودروهای جدید” است که با حمایت فدراسیون صنایع ماشین سازی چین، شرکت ملی صنایع ماشین سازی چین، شورای چین برای ترویج تجارت بین المللی و انجمن تولیدکنندگان خودرو چین  برگزار شد.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های خودرو در آسیا، میزبان طیف گسترده ای از خودروسازان، قطعه سازان، تامین کنندگان و شرکت های مرتبط از سراسر جهان است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  

برندهای مطرحی مانند ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس، تویوتا، ولوو و فولکس واگن در این نمایشگاه حضور دارند.

گزارش تصویری خبرنگار ایسنا از اولین روز برگزاری نمایشگاه پکن

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر