Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جامعه ــ دوره تخصصی «تربیت متخصص گردشگری دینی» با حضور طلاب واجد شرایط به منظور توانمندسازی، ارتقا و آموزش فعالان بخش گردشگری دینی طی اواخر دی‌ماه جاری، برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام سید مصطفی میرفندرسکی، رئیس مؤسسه آوای فطرت و معنویت از برگزاری دوره تخصصی «تربیت متخصص گردشگری دینی» از بین طلاب سطوح عالی واجد شرایط خبر داد و افزود: ثبت نام در این دوره تا 13 دی‌ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

voifs.com  صورت می‌گیرد و دوره‌ها پس از انجام مصاحبه طی روزهای 26 و 27 دی‌ماه جاری و سوم و 14 بهمن‌ماه سال جاری، برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای توانمندسازی، ارتقا و آموزش فعالان بخش گردشگری دینی، مؤسسه آوای فطرت و معنویت با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه بر پایه تحقیقات و پژوهش‌های علمی و میدانی در سال‌های گذشته در نظر دارد دوره تخصصی «تربیت متخصص گردشگری دینی» را از بین طلاب واجد شرایط با پذیرش محدود برگزار کند.

رئیس مؤسسه آوای فطرت و معنویت با اشاره به اینکه این دوره با بهره‌مندی از اساتید مجرب، تاثیر بسزایی در شناخت صحیح از صنعت توریسم، گردشگری دینی و بایسته‌های فعالیت در آن خواهد داشت، تصریح کرد: این دوره چهار روزه، به صورت تمام وقت برگزار می‌شود که موضوعات مختلفی در گردشگری دینی و سرفصل‌های مرتبط با آن برای طلاب تدریس می‌شود.

حجت‌الاسلام میرفندرسکی یکی از اهداف اصلی این دوره را توانمندسازی طلاب در پاسخگویی صحیح به سوالات مذهبی توریست‌ها و شناخت صحیح از صنعت گردشگری بیان کرد و گفت: شرکت در این دوره برای افرادی که تمایل دارند ضمن آشنایی با سؤالات مذهبی گردشگران خارجی، روش صحیح پاسخگویی به آن را بدانند بسیار مفید و کارآمد خواهد بود.

وی افزود: پژوهشگرانی که تمایل دارند نحوه صحیح تعامل با غیر مسلمانان را طبق مبانی اسلامی بیاموزند و طلابی که علاقه‌مند به شناخت صحیح و دقیق از صنعت گردشگری، گردشگری دینی و بایسته‌های فعالیت در آن هستند و فراگیرانی که تمایل دارند در گردشگری دینی و اقسام متنوع آن اعم از گردشگری مذهبی، زیارتی، معنوی و آئینی نقش ایفا کنند، در این دوره تخصصی نام‌نویسی کنند.

آشنایی با گردشگری دینی با رویکرد بین‌المللی

رئیس مؤسسه آوای فطرت و اندیشه تأکید کرد: مزایای شرکت در این دوره؛ بهره‌مندی از اساتید مجرب حوزوی و صنعت گردشگری، آشنایی صحیح با صنعت توریسم و گردشگری دینی و زیر مجموعه‌های آن، اعم از مذهبی، زیارتی، معنوی و آئینی با رویکرد بین‌المللی، آشنایی با اسلوب و بایسته‌های ارائه مباحث دینی به توریست، توانمندی در پاسخگویی صحیح به سؤالات مذهبی توریست‌ها، اعطای گواهینامه معتبر از حوزه علمیه و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، همکاری با افراد برتر دوره برای فعالیت‌های میدانی در عرصه گردشگری دینی است.

وی با اشاره به شرایط پذیرش در این دوره اظهار کرد: اتمام پایه 10(کتبی و شفاهی)، تسلط کامل به یکی از زبان‌های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، آلمانی، چینی یا روسی، حداقل سه سال سابقه تبلیغی، فعالیت در فضای بین‌الملل(فضای مجازی و حقیقی)، روحیه فعالیت در فضای گردشگری و ارسال رزومه از جمله شرایط پذیرش در دوره تخصصی «تربیت متخصص گردشگری دینی» است که از پذیرفته‌شدگان اولیه مصاحبه به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی جامعه گردشگری دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند

ایسنا/اردبیل امام جمعه نمین طلاب حوزه علمیه خواهران را سنگربانان عرصه تربیت دانست و به حمایت همه جانبه مراکز فرهنگی و آموزشی از این مجموعه دینی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ کریم اسدزاده، هشتم اردیبهشت در نشست ستاد پذیرش مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) نمین که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت نشر و ترویج معارف علوم دینی، گفت: بازتاب عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران در پرورش نیروی انسانی در جامعه امری مهم و انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان طلبه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی افزود: امروزه وضعیت کنونی جامعه و هجمه‌های مختلف دشمنان، بسترسازی برای تحصیل در حوزه علمیه بانوان را بیش از گذشته ضروری کرده است.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: تربیت دینی، نقش مهمی در هدایت نسل حاضر و آینده دارد و به‌طور قطع تحقق این هدف با تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام اسدزاده اثرگذاری و عملکرد خواهران طلبه را ستودنی توصیف و اظهار کرد: مسئله جذب و پذیرش حوزه علمیه خواهران مسئله مهمی در زمینه پرورش بانوان فعال انقلابی و جهادی می‌باشد.

وی بانوان طلبه را سنگربانان عرصه تربیت دانست و تصریح کرد: نقش مراکز فرهنگی و آموزشی در حمایت مادی و معنوی از حوزه‌های علمیه خواهران در امر پذیرش بایستی پر رنگ باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود