Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از بازسازی میدان حسن‌آباد در ماه جاری و با همکاری شهرداری تهران خبر داد.

پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران درباره روند بازسازی میدان حسن‌آباد اظهار داشت: ناظر بازسازی این میدان توسط میراث فرهنگی و گردشگری استان به سازمان زیباسازی شهرداری تهران معرفی شده است و اقدامات در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: قبل از اینکه این پروژه اجرایی شود، طراحی نقشه و مسائل مهندسی آن باید مورد بررسی قرار می‌گرفت و در حال حاضر ناظر تعیین شده است و با شهرداری منطقه 11 هم همکاری لازم صورت گرفته و اقدامات در مرحله طراحی قرار داردد.

وی گفت: به زودی مراحل اجرایی بازسازی میدان حسن‌آباد آغاز می‌شود و این اقدام هم با نظارت اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران به سرانجام خواهد رسید.

وی گفت: پیش‌بینی می‌‌کنیم ظرف ماه جاری اقدامات بازسازی آغاز شود و در حال حاضر ایمن‌سازی برای تردد مردم در این میدان هم انجام شده است و برای کسبه هم قطعا مشکلی پیش نخواهد آمد.

در 26 تیرماه ضلع شمال‌غربی میدان حسن‌آباد که یک انبار بود دچار حریق شده بود که بلافاصله نسبت به اطفا حریق توسط آتش‌نشانان و شهرداری تهران اقدام شد، ولی بخشی از نمای بیرونی این ساختمان تاریخی مورد تخریب شده بود.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میدان حسن آباد گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس در استان اعلام شد و مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

غزیعلی افزود: با توجه به محدودیت منابع اعتباری اولویت پرداخت با ناوگان فعال مدل پایین، در حال بازسازی، نیاز به بازسازی و دارای کارکرد مناسب (حداقل ۱۲۰ صورت وضعیت) در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است.

وی بیان کرد: متقاضیان از امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مدت سه روز می توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t۱۸.rmto.ir ثبت نام کنند.

غزیعلی تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت نام و معرفی به بانک به صورت سامانه ای بوده و نیاز به مراجعه حضوری مالکین نیست. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به شرایط و ضوابط تسهیلات اشاره کرد و افزود: شرایط سنی متقاضیان سن ۱۸ تا ۷۰ سال، تقاضای کتبی مالک ناوگان، نرخ سود تسهیلات ۱۵ درصد است، دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماه، مبلغ پرداخت تسهیلات بازسازی برای اتوبوس حداکثر ۷۰۰ میلیون تومان و عدم دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان در سال های گذشته از جمله این شرایط است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی