Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید پایدار مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: سهمیه آرد به نانوایی‌ها براساس محل قرارگیری در مکان‌های شلوغ یا خلوت، میزان ساعت کاری و و تعداد کارگر در جلسه کارگروه آرد و نان مشخص می‌شود.

او افزود: استان یزد رتبه‌ی سی ام در تولید گندم را دارد و به دلیل پایین بودن نرخ گندم، تعدادی از تولیدکنندگان، گندم خود را به شرکت غله نمی‌فروشند و بیشتر گندم‌ها از شهر‌های دیگر وارد می‌شود که از تنوع خوبی برخوردار و مصرف نمک آن‌ها پایین است که مرغوب بودن گندم‌ها را نشان می‌دهد چون کیفیت پایین آرد باعث می شود که نانوایان برای نچسبیدن نان به دیواره تنور از نمک بیشتر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایدار در مورد تعداد نانوایی‌های فعال استانیزد گفت: یک هزار و ۲۰۰ نانوایی فعال در استان یزد وجود دارد که بیش از ۹۰۰ نانوایی یارانه‌ای و بیش از ۲۰۰ نانوایی نیمه یارانه‌ای هستند که دولت ۱۰ میلیارد تومان برای نان یارانه‌ای و سه میلیار تومان برای نان نیمه یارانه‌ای پرداخت می‌کند.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان یزد یک سند چشم انداز ۱۰ ساله دارد که وظایف جهاد کشاورزی و کارخانه‌های آرد و دیگر دستگاه‌های مربوطه با حضور خودشان مشخص شده و بر این اساس اقدامات خوبی صورت گرفته است مثل اینکه سیلو‌های روباز کمتر استفاده شود و سیلو‌هایی با کیفیت بهتر که سیلوی بتنی است مورد استفاده قرار بگیرد و برای این کار تسهیلات میلیاردی به کارخانه‌ها با بازپرداخت طولانی مدت داده می‌شود.

او با اشاره به اضافه شدن یک عدد سیلوی جدید به سیلو‌های استان، ابراز امیدواری کرد که در آینده سیلوی روباز در استان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد

حجت الاسلام سید ابوالفضل امام رییس اداره اجرایی زکات یزد گفت: به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.

رییس اداره اجرایی زکات یزد از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب