Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی امیرزاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دومین جشنواره استعدادهای درخشان(یادبود شادروان علی مددی) با حضور ورزشکارانی از سراسر استان از روز ششم دی ماه در اهواز آغاز و به مدت ۲ روز ادامه داشت که در پایان نفرات برتر هر رده سنی معرفی شدند. 

وی با بیان اینکه مسابقات در سه رده سنی نونهالان، خردسالان و ویژه در اوزان ۲۴ تا ۸۱ کیلوگرم برگزار شد گفت: بیش از ۷۰ جودوکار در ۱۴ وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیات جودو شهرستان اهواز گفت: عماد راشدی، آریان افراسیابی، عبدالله جوهری، مجید مطیری، عبدالله علیزاده، آروین مولوی ، امیرعباس مطیری، رضا مهنایی، ابوالفضل رفیعی، امیر عامری، علیرضا فیاضی، امیرحسین چریکی، علیرضا قائدی، صادق صالحی، عماد مطیری، ایمان راشدی، جواد پیکریان، محمدجواد رجبی، ابوالفضل شیریان، علیرضا صدری، احمد مطیری، تحسین حسینی نیا، مهدی شریف زاده، مهدی منجی و رضا ترک نفرات اول اوزان ۱۴ گانه در رده های سنی مختلف شدند

وی ادامه داد: مسیح کربلایی، امیررضا ضامن پور، فاروق مطیری، امیرارسلان موسی زاده، ابوالفضل جعفریان، محمدمهدی جلالی، پوریا جعفری، یونس حربی، محمدامین مطیری، محمدامین سالم، محمد جوهری، محمدحسین دریس، بشیر خلفی، مهدی مطیری، ایاد شریبی، سجاد سلمانی، حسین جبری، حسین افضل هوشمند، علیرضا زبیدی، علی حسینوند و امیرعلی بولفروزی عنوان دوم اوزان مختلف را به خود اختصاص دادند.

امیرزاده افزود: علیرضا احمدی نژاد، آرین ملکی، امیرحسین پورمینایی، حسن باوی عرب، عرشیا حسینوند، علی بمیاردی، مهدی سیمری، ارسلان مکوندی، شایان عفری، مهدی ایگدر، محمدرضا خسروی، میلاد هاجری و بهنام درویشی عنوان های سوم اوزان مختلف را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: مسابقات نونهالان در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال، خردسالان در رده سنی هشت تا ۱۱ سال و ویژه برای متولدین سال ۹۰ به بعد برگزار شد. 

رییس هیات جودو اهواز گفت: تیم های اهواز و باوی عنوان های اول و دوم را کسب کردند همچنین تیم های آبادان و هفتکل عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

برچسب‌ها جودو خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جودو خوزستان اهواز ورزشی جودو خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران از صبح امروز شهر اهواز را فرا گرفت.

در این بارش که همراه با  رعد و برق بود موجب لطیف‌تر شدن هوای این کلانشهر شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:این بار‌ش‌ها تا اوخر روز سه شنبه در استان فعال است. 

 محمد سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی موجب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان می شود و بیشترین حجم بارندگی‌ها بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیّت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان