Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خواف، در این صعود مشترک که گروه‌های مختلف کوهنوردی از سراسر شهرستان حضور داشتند، تعدادی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی ورزشکاران را همراهی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خواف در حاشیه این همایش ورزشی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا بیان داشت: بی‌گمان ورزش های همگانی نقش انکار ناپذیری در جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مصطفی مروی افزود: برگزاری اینگونه تجمعات ورزشی که با حضور چشمگیر جوانان برگزار می‌شود قطعاً تاثیر مثبت و خوبی بر جامعه می گذارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خواف هم در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: هیات کوهنوردی یکی از فعال ترین هیات های شهرستان و استان بوده و از سوی هیات کوهنوردی استان چندین بار رتبه برتر را کسب کرده است.

حسن شاهرخی ادامه داد: کوهپیمایی و سنگ نوردی هفتگی به طور منظم در دستورکار این هیات قرار داشته و صعودهای مشترک و همایش های عمومی خوبی که باعث رونق و رشد این رشته ورزشی می شود، با برنامه ریزی ویژه ای انجام می شود.

نجیب اله اعظمی رئیس هیات کوهنوردی شهرستان خواف نیز درباره این صعود گفت: با شعار "نه به اعتیاد" و با حضور گسترده کوهنوردان این صعود زمستانی را در ارتفاعات باغک سنگان خواف به انجام رساندیم.

اعظمی افزود: با توجه به ارتفاعات خوب و در دسترس منطقه خواف علاوه بر کوهنوردان حرفه‌ای، علاقه مندان بی‌شمار این رشته روزهای جمعه و تعطیل را به کوهنوردی و کوهپیمایی می پردازند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اعتیاد جامعه دادستان عمومی و انقلاب گروه های مختلف خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • بارش شدید برف و باران در این مناطق/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت