Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۲۵ هزار تُن گاز مایع از طریق هفت شرکت موزع گاز مایع در نواحی ۹ گانه این منطقه توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش پنج درصدی همراه بوده است.

عبدالله گیتی منش  در گفت و گو با ایسنا گفت: هم اکنون بیش از ۲۹ هزار خانوار نفت سفید سوز شهری و روستایی در استان وجود دارد که از گاز مایع نیز استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نیاز خانوارهای نفت سفیدسوز به گاز مایع،ازتوزیع ماهانه بیش از دو هزار و ۷۰۰ تن گاز مایع در استان خبرداد و افزود: هیچ گونه کمبودی در زمینه جذب و توزیع گاز مایع در استان وجود ندارد.

گیتی منش با اشاره به همکاری کارشناسان منطقه با بازرسین سازمان صمت به منظور نظارت بر عملکرد شرکت های موزع و نمایندگی های توزیع گاز مایع در استان بیان کرد: تامین و توزیع مطلوب گازمایع درسطح استان با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه و سرد سیر بودن استان مستلزم همکاری ادارات مرتبط و شرکت های موزع می باشد که نسبت به جذب سهمیه تخصیصی گاز مایع استان از مبادی تامین و توزیع مناسب اقدام، تا خللی در سوخت رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به افزایش مصرف گاز مایع بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف اشاره کرد و افزود: کنترل و نظارت بر نحوه توزیع گاز مایع وظیفه سازمان صنعت ،معدن و تجارت است و این شرکت صرفا کار تامین آن را بر عهده دارد. و آماده هرگونه همکاری لازم با سازمان صمت جهت کنترل و نظارت می باشد.

گیتی منش با تاکید بر ناایمن و غیراستاندارد بودن استفاده از کپسول گاز LPG به عنوان سوخت خودرو خاطرنشان کرد: میزان گاز مایع جذب شده دراستان جهت مصارف پخت و پز خانگی بوده که متاسفانه برخی افراد سودجو نسبت به عرضه خارج از شبکه و تحویل به خودروها اقدام می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توزیع نفت استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی
  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی