Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار هیئت رئیسه تیراندازی استان با استاندار لرستان بر لزوم توجه هرچه بیشتر مسئولین به ورزش تیراندازی در استان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ هیئت رئیسه تیراندازی  استان  با سید موسی خادمی استاندار لرستان  و محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور حمید خدادادی رئیس هیئت تیرانداز لرستان ،  بهمنی فرماندار دلفان و رئیس هیات این شهرستان،حجت والی زاده رئیس امورمالیاتی شهرستان خرم آباد ، شهلا اشکش رئیس هیئت تیراندازی شهرستان خرم آباد برگزارشدگزارشی ازروند پیشرفت وتوسعه تیراندازی لرستان ارائه و مشکلات هیات به سمع و نظر استاندار لرستان رسانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش ؛ در این نشست مسئولین هیئت تیراندازی لرستان بر لزوم توجه هرچه بیشتر مسئولین استان به این ورزش پر مدال المپیکی تاکید کردند.

همچنین  سید موسی خادمی استاندار لرستان در این نشست به اهمیت ورزش تیراندازی  و علاقه وپتانسیل قوم لر در این رشته اشاره کرد  ودرجهت حل مشکلات ورزش تیراندازی در  استان قول مساعدت داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی فرماندار مشکلات معاون سیاسی امنیتی هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • دیدار استاندار لرستان با کارگران معدن
  • استاندار لرستان روز کارگر به دیدار کارگران معدن رفت + فیلم
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور