Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:26:54 GMT

خرید و قیمت ورق سیاه هفت الماس، شهرکرد و خودرو

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۵۱۸۲

خرید و قیمت ورق سیاه هفت الماس، شهرکرد و خودرو

ازجمله روش‌های تولید ورق‌های فلزی باضخامت کم، تکنولوژی نورد گرم می‌باشد و خروجی آن درنهایت ورق نورد گرم یا در اصطلاح، ورق سیاه می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فولادیوم، در فرآیند تولید این ورق‌ها، به دلیل ذوب اجزای تشکیل‌دهنده در دمای بالا، رنگ آن‌ها مات می‌شود. با توجه به پیشرفت دنیای ارتباطات و فضای مجازی خیلی از تولیدکنندگان یا فروشندگان ورق روغنی، به‌جز فروش ورق روغنی به شیوه‌های سنتی، وب‌سایت‌های تخصصی راه‌اندازی می‌کنند تا محصولات خود را به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این روش خرید هم برای مشتری‌ها راحت‌تر خواهد بود و هم اطلاعات کامل‌تری از محصولات در اختیارشان قرار می‌گیرد.

راهنمای خرید ورق سیاه

ضخامت ورق سیاه در بازه‌ی ۱.۸ تا ۳ میلی‌متر می‌باشد و ابعاد رایج ورق سیاه در بازار از ۱.۵ میلی‌متر تا ۱۰۰ میلی‌متر با توجه به هدف تولید آن‌ها، متفاوت است. قیمت ورق سیاه هم وابسته به خصوصیات آن است و با توجه به ضخامت و ابعاد و کیفیت ورق تولیدی، قیمت‌ها متغیر خواهد بود. برای خرید ورق سیاه باید تمام این موارد را مدنظر قرار دهید تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید. در ضمن بهتر است از کارخانه‌های معتبر ورق سیاه را خریداری کنید که از کیفیت محصول مطمئن شوید.

ورق‌های سیاه کاربردهای مختلفی در صنعت دارند که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به ساختمان‌سازی، تولید خودرو، تولید تانک و مخازن خاص، کشتی‌سازی و صنایع فلزی سنگین اشاره کرد. ورق سیاه در دو نوع فابریک و رول فرم تولید و عرضه می‌شوند. استاندارد رایج ورق سیاه به‌طور عمده ورق st۳۷ می‌باشد.

این ورق‌ها از ضخامت ۱.۵ میلی‌متر تا ۱۰۰ میلی‌متر در بازار موجود است. چنانچه این ورق‌ها به‌صورت رول فرم تهیه‌ شده باشند دارای عرض ۱۰۰ و ۱۲۵ و ۲۰۰ سانتی‌متر می‌باشند. در این صورت در مورد طول این ورق‌ها محدودیتی وجود نخواهد داشت و به هر میزان که مشتری بخواهد در اختیارش قرار خواهد گرفت.

اما ورق سیاه در حالت فابریک با هراندازه و ابعادی که مشتری بخواهد برای او فراهم می‌شود و قابل سفارش است. البته چون بعضی از اندازه‌ها پرکاربرد و مرسوم‌تر هستند به‌صورت آماده هم عرضه می‌شوند. به‌طور مثال ورق سیاه با ابعاد ۲۰۰۰*۱۰۰۰ میلی‌متر، ۲۵۰۰*۱۲۵۰ میلی‌متر، ورق سیاه ۶۰۰۰*۱۰۰۰ میلی‌متر، ۶۰۰۰*۱۵۰۰ میلی‌متر، ۶۰۰۰*۲۰۰۰ میلی‌متر، ۱۲۰۰۰*۲۰۰۰ میلی‌متر در صنایع مختلف کاربرد بیشتری دارند.

انواع ورق سیاه

ورق‌های سیاه با توجه به کاربردی که دارند، در دو نوع ورق سیاه صنعتی و ورق سیاه معمولی با استانداردهای مختلف تولید می‌شوند. ورق سیاه صنعتی بانام تجاری ST۳۷ و ورق سیاه معمولی بانام تجاری A۵۱۶-GR۶۰,۷۰ و A۲۸۵-GR C و A۲۸۳-GR C و ST۵۲ شناخته می‌شوند و در بازار برای خریدارن عرضه می‌شوند.

در رابطه با کاربرد این ورق‌ها باید بدانید که بیشترین کاربرد مصارف صنعتی ورق‌های نورد گرم از نوع ST۳۷ و در صنایع ساختمانی و ساخت سوله‌ها، پروژه‌های مخزن سازی و سدسازی و غیره می‌باشد. ضخامت ورق سیاه‌های موجود در بازار حدوداً ۶۰ میلی‌متر می‌باشد که البته با توجه به نیاز مشتری، قابل برش به قطعات کوچکتری هم خواهند بود. به‌طور مثال، ورقی باضخامت ۴ میلی‌متر، ۱۰۰ سانتی‌متر عرض و ۱۲۵ سانتی‌متر طول دارد.

ورق سیاه هفت الماس

یکی از معروف‌ترین کارخانه‌های تولید ورق سیاه در ایران، کارخانه هفت الماس می‌باشد که هدف از تأسیس آن تولید انواع ورق‌های آهنی و گالوانیزه با فناوری نورد سرد، استنلس استیل (فولاد ضدزنگ) و سایر مقاطع فولادی می‌باشد. با خرید ورق سیاه از این کارخانه می‌توانید در مورد کیفیت محصول خریداری‌ شده اطمینان حاصل کنید.

ورق سیاه شهرکرد

با خرید ورق سیاه شهرکرد می‌توانید تجربه‌ی یک خرید مطمئن را داشته باشید. این کارخانه در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد. خوشبختانه ورق‌های فولادی همچون ورق سیاه در صنعت امروز کاربرد بسیار زیادی دارد و از ایران به‌عنوان یکی از موفق‌ترین تولیدکننده‌های ورق سیاه در خاورمیانه یاد می‌شود و شرکت‌هایی همچون شهرکرد، در این موفقیت سهم چشم‌گیری داشته‌اند. درواقع یکی دیگر از کارخانه‌های تولید ورق سیاه، شهرکرد می‌باشد که باهدف تولید انواع ورق‌های مختلف فعالیت خود را انجام می‌دهد و سالانه چندین تن ورق تولید کرده و برای مصارف مختلف صنعتی وارد بازار می‌کند.

ورق سیاه ورق خودرو

کارخانه ورق سیاه ورق خودرو در چهارمحال بختیاری فعالیت دارد و از بهترین تولیدکنندگان در زمینه‌ی ورق سیاه می‌باشد. علاوه بر این شرکت و سایر شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌ برده شد، ورق سیاه وارداتی نیز از کشورهای روسیه، چین، کره جنوبی و اوکراین نیز در بازار ایران وجود دارد.

لیست قیمت ورق سیاه

قیمت ورق‌های سیاه وابسته به موارد مختلفی مثل نوع ورق، ضخامت، ابعاد و کارخانه تولیدکننده‌ی می‌باشد و دائماً قیمت‌ها در حال تغییرند. برای آگاهی از لیست قیمت ورق سیاه، در همان روزی که قصد خرید دارید، به سایت فولادیوم مراجعه کرده و از دسته‌بندی ورق‌ها، ورق سیاه را انتخاب کنید تا به تفکیک هر کارخانه قیمت‌ها را مشاهده کنید و با مقایسه بین خصوصیات و قیمت محصولات، خرید خود را انجام دهید.

آخرین قیمت ورق سیاه در فولادیوم

امکان دریافت آخرین قیمت ورق آهن، ورق روغن، ورق گالوانیزه، ورق سیاه از کارخانه‌های مختلف ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان، فولاد کاویان، هفت الماس، فولاد غرب و... و دریافت مشاوره تخصصی خرید انواع آهن‌آلات در وب‌سایت فولادیوم (fooladiom.com) برای راحتی کاربران می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورق سیاه لیست قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دانشمندان تنها در چند ساعت الماس تولید کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، میلیاردها سال طول می‌کشد تا الماس‌های طبیعی در نتیجه فشار لایه‌های زمین و دمای شدید در اعماق زمین شکل بگیرند. فرم‌های مصنوعی را می‌توان خیلی سریع‌تر تولید کرد؛ با این وجود برای این کار نیز دست‌کم باید چند هفته منتظر ماند.

دانشمندان به تازگی روش جدیدی را برای ساخت الماس کشف کردند که در چهارچوب آن، ترکیبی از فلزات مایع می‌تواند یک الماس مصنوعی را در عرض چند دقیقه بدون نیاز به فشاری عظیم تولید کند.

البته برای این کار، هنوز به یک دمای بالای ۱۰۲۵ درجه سانتیگراد نیاز است تا یک قطعه الماس در ۱۵۰ دقیقه تشکیل شود. این معادل فشاری است که ما در سطح دریا احساس می‌کنیم و ده‌ها هزار بار کمتر از فشاری است که معمولاً برای تولید الماس نیاز است.

تیم سازنده این الماس جدید، پژوهشگران موسسه علوم پایه در کره جنوبی هستند که امیدوارند با این شیوه بتوانند انقلابی در تولید الماس‌های مصنوعی ایجاد کنند.

تکنیک حل کردن کربن در فلز مایع برای ساخت الماس کاملاً جدید نیست و جنرال الکتریک نیم قرن پیش فرآیندی مشابه را با استفاده از سولفید آهن مذاب به جهان معرفی کرد؛ اما برای این کار نیز نیاز به ایجاد فشاری معادل ۵-۶ گیگا پاسکال و یک «دانه» الماس است تا کربن به آن بچسبد.

پژوهشگران این تیم در مقاله‌ای درباره روش جدید نوشتند: «ما روشی برای تولید الماس در فشار ۱ اتمسفر و در دمای متوسط، با استفاده از آلیاژ فلزهای مایع کشف کردیم.»

آنها در این روش از مخلوط دقیقی از فلزات مایع گالیم، آهن، نیکل و سیلیکون استفاده کردند و یک سیستم خلاء در داخل یک محفظه گرافیتی ساختند تا فلز را در حالی که در معرض ترکیبی از متان و هیدروژن قرار می‌گرفت، به سرعت گرم و سپس خنک کنند.

این کار باعث شد تا اتم‌های کربن متان در سراسر فلز ذوب شده پخش شوند و به عنوان دانه الماس عمل کنند. 

تنها پس از ۱۵ دقیقه، قطعات کوچکی از کریستال‌های الماس از فلز مایع جدا و نمایان شدند و پس از گذشت مدت دو ساعت و نیم نیز یک لایه پیوسته الماس شکل گرفت.

تحقیقات درباره این فرآیند هنوز در مراحل اولیه است؛ با این وجود اعضای تیم تحقیق معتقدند که این روش پتانسیل زیادی دارد و می‌توان به کمک آن، فلزات مایع دیگری را برای رسیدن به نتیجه مشابه یا حتی بهتر ترکیب کرد.

شیوه‌ای که در حال حاضر برای تولید اکثر الماس‌های مصنوعی استفاده می‌شود، چندین روز طول می‌کشد و به فشار بسیار بیشتری نیاز دارد.

اگر این تکنیک بتواند همچنان توسعه یابد، فرایند ساخت الماس بسیار سریع‌تر و بسیار آسان‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • چگونه دانشمندان تنها در چند ساعت الماس تولید کردند
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای