Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا احسانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرایند ثبت‌نام ناشران برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه کتاب همدان از نهم آذرماه آغاز شد و تا بیست و نهم ادامه داشت.

وی اضافه کرد: این ناشران از استان‌های تهران، قم، مشهد، اصفهان، همدان، گیلان و قزوین برای حضور در نمایشگاه کتاب آمادگی خود را اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی افزود: طبق آمار موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور، میزان استقبال ناشران از این نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته است.

وی گفت: امسال برای نخستین بار بانک شهر در نمایشگاه حضور دارد و علاقه‌مندان می‌توانند بن کتاب تهیه کرده و تا سه هفته پس از اتمام نمایشگاه به کتاب‌فروشی‌های منتخب استان مراجعه و کتاب بخرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه بن کتاب با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد خاطرنشان کرد: بن‌ها در سه قیمت ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومانی پیش‌بینی شده که با احتساب یارانه دولتی و یا تخفیف، با قیمت ۴۰، ۸۰ و ۱۲۰ هزار تومان در اختیار دوست داران کتاب قرار می گیرد.

به گفته احسانی ناشران ملزم هستند کتاب های نمایشگاه را با ۱۰ درصد تخفیف به فروش برسانند.

نمایشگاه سراسری کتاب از ۱۸ تا ۲۳ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان با ۱۷۷ غرفه برگزار می شود. 

برچسب‌ها همدان نمایشگاه کتاب کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان نمایشگاه کتاب کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نمایشگاه کتاب کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت

معاون صنایع کوچک، شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: اثرگذاری مذاکرات و افزایش تعاملات تجاری همدان از دستاوردهای حضور در نمایشگاه اکسپو است. - اخبار استانها -

مسعود ایمانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه اکسپو 2024 در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار‌ داشت: افزایش تعاملات تجاری، مذاکرات مختلف در دو محور صادرات و سرمایه‌گذاری، تقویت و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش از دستاوردهای مهم حضور استان همدان در نمایشگاه امسال به شمار می‌رود که در چند روز گذشته رقم خورده است.

وی افزود: در این ایام با هیئت‌های مختلف از جمله افغانستان، مغولستان، پاکستان، ترکیه و غیره نشست‌هایی برگزار و گفت‌وگوهایی انجام شده تا علاوه بر تقویت مراودات، شاهد افزایش ارتباطات صادراتی استان با سایر کشورها باشیم.

ایمانی با بیان اینکه نمایندگان و تولیدکنندگان استان با حضور در نمایشگاه جایگاه استان را تثبیت کردند، گفت: امیدواریم با حمایت‌های دولت و پیگیری‌ها در آینده شاهد رفع موانع و تسهیل روند تولید و افزایش محصولات صادراتی استان همدان باشیم.

معاون صنایع کوچک، شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان همچنین گفت: اکنون برخی محصولات از جمله کشمش و سفال که برند محصولات ما در دو بخش صنایع دستی و کشاورزی هستند بازارهای صادراتی مطلوبی را به‌دست آورده‌اند که در تلاشیم از این فرصت استفاده کنیم و بازارهای هدف و تنوع محصولات صادراتی را افزایش دهیم.

ایمانی افزود: تشکیل زنجیره ارزش به عنوان یکی از مدل‌های اقتصادی نه تنها در ایران بلکه در دنیا شناخته می‌شود،بر همین اساس باتوجه به شرایطی که کشور در آن قرار دارد توسعه این ظرفیت و زنجیره‌ها از جمله برنامه‌های مهم سازمان صنایع کوچک به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو فضای مناسبی برای افزایش مقاصد صادراتی، گروه‌های کالایی و تنوع بخشی به بازارهای صادراتی است و خوشبختانه امسال سطح حضور مقامات تجاری در نمایشگاه ارتقاء یافته است.

معاون صنایع کوچک، شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان همچنین با اشاره به اینکه کیفیت نشست‌های B2B برای ارتقاء پیشبرد اهداف تجاری مناسب است، بیان کردی تقویت مشوق‌های صادراتی با هدف تکریم بخش خصوصی می‌تواند باعث افزایش چشم انداز صادراتی و مقاصد صادراتی محصولات ما شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!