Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:38:29 GMT

پیش‌بینی ۱۷۷ غرفه در نمایشگاه سراسری کتاب همدان

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۳۵۷۶

پیش‌بینی ۱۷۷ غرفه در نمایشگاه سراسری کتاب همدان

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا احسانی پیش از ظهر شنبه در جلسه تصمیم گیری نمایشگاه کتاب افزود: بر اساس اعلام مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، تعداد ثبت‌نام کنندگان در نمایشگاه کتاب همدان به ۵۹۳ ناشر رسید.

وی ادامه داد: این ناشران از استان‌های تهران، قم، اصفهان، گیلان، مشهد، قزوین و همدان برای حضور در نمایشگاه سراسری کتاب همدان اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی با بیان اینکه پالایش نهایی پس از برگزاری جلسه هیئت انتخاب ناشران اعلام خواهد شد، گفت: ناشرانی که در سایر نمایشگاه‌ها حضور کامل داشته و تعداد کتاب‌های منتشر شده توسط این ناشران در چهار سال قبل کمتر از یکصد جلد نباشد، برای حضور در نمایشگاه همدان انتخاب خواهند شد.

وی در خصوص همکاری دستگاه‌های استان در برگزاری نمایشگاه، یادآور شد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا کنون آمادگی خود را برای مشارکت در نمایشگاه اعلام کرده‌اند.

احسانی با بیان اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های جنبی متعددی نیز پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در این ایام گردهمایی ناشران و مؤلفان استان نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب همدان از ۱۸ تا ۲۳ دی‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: علاقمندان به کتاب می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۲۰ شب به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مراجعه کنند.

کد خبر 4809266

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد همدان کتاب و کتابخوانی افتتاح نمایشگاه کتاب بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان بارش برف شیراز شب یلدا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است

حمیدرضا ایزدی از آمایش فرصت‌های سرمایه گذاری این استان خبر داد و گفت: براساس آمایش صورت گرفته برای هر یک از شهرستان‌های استان فارس سه فرصت و ظرفیت سرمایه گذاری تعریف و این فرصت‌ها در قالب یک کتاب تدوین و به چاپ رسیده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه اکسپو ۲۰۲۴ به دنبال شناسایی و معرفی ظرفیت‌های کم نظیر استان فارس در حوزه‌های صنعت، معدن وتجارت به سرمایه گذاران می‌باشد؛ ابرازداشت: این نمایشگاه می‌تواند زمینه توسعه هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها را فراهم کند.

او با بیان اینکه چندماه پیش از آغاز نمایشگاه برنامه ریزی‌های لازم برای حضور پربار و پرشور در این رویداد بزرگ اقتصادی انجام شده؛ اظهارداشت: در این راستا برای نخستین بار کتاب «راهنمای اولویت‌ها و سرمایه گذاری در استان فارس» تهیه و تدوین شد و برای هر شهرستان مشخصات کامل سه فرصت سرمایه گذاری به همراه راهبرد‌ها و فرایند‌های اخذ مجوز‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در مجموع در این کتاب ۱۱۱ فرصت سرمایه گذاری پیش بینی و معرفی شده است.

ایزدی در ادامه از رونمایی از این کتاب با حضور استاندار فارس و دیگر مسئولان استان و کشور در سومین روز نمایشگاه خبر داد و افزود: در مجموع دو سند آمایش در اختیار داریم که یکی سند آمایش خود استان فارس و دیگری سند آمایش صنعتی وزارتخانه است که به عنوان اسناد بالادستی اولویت‌های سرمایه گذاری استان را مشخص می‌کند.

او همچنین از معرفی مزیت‌های رقابتی استان فارس به بازدیدکنندگان در قالب ارایه کاتالوگ‌ها و بروشور‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در رایزنی با هیات‌های خارجی تلاش می‌کنیم تا ماشین آلات و تکنولوژی‌های لازم برای تکمیل زنجیره ارزش تولید در صنایع بالادستی و پایین دستی محصولات مختلف همچون آلومینیوم و فولاد را تکمیل کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه زنجیره ارزش فولاد طی روز‌های آتی خبرداد.

ایزدی رونمایی از واحد تولید شارژر خودرو‌های برقی در شیراز را مورد اشاره قرار داد و افزود: با توجه به سیاست دولت در خصوص واردات خودرو‌های برقی، تولید این شارژر این خودرو‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

او در پایان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با ادارت کل استان‌های جنوبی در خصوص تجارت دریامحور خبر داد و افزود: هدف از این تفاهم نامه رفع مشکلات اداری احتمالی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان فارس است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب