Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:32:17 GMT

دستگیری پنج عامل اغتشاش در ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۵۶۵۲

دستگیری پنج عامل اغتشاش در ساوجبلاغ

سرهنگ مهدی فضلعلی شاه روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد باسوء استفاده از اعتراض های آرام مردمی نسبت به اصلاح قیمت بنزین  در بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ دست به تخریب اموال عمومی زدند.

وی ادامه داد : پلیس شناسایی  و دستگیری این افراد را  به صورت ویژه  دنبال کرد و آنان را به دام انداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهمان به جرم خود زمینه ایجاد اغتشاش  و تخریب اموال عمومی در چهارباغ اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فضلعلی شاه  گفت : امنیت و آرامش مردم در اولویت پلیس قراردارد و با تمام توان دربرابر توطئه های دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

برچسب‌ها ساوجبلاغ بازداشت البرز اغتشاشات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ بازداشت البرز اغتشاشات ساوجبلاغ بازداشت البرز اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری مخل نظم عمومی و عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین شادگان توسط ماموران پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه 10 عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان است. شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است