Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین سلمانی، مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: تکمیل طرح 4 خطه شدن راه آهن تهران تبریز تاثیر قابل توجهی در ظرفیت حمل و نقل و جابجایی مسافران خواهد داشت .

سلمانی افزود : اجرای طرح افزایش خطوط ریلی راه آهن، مسیر پیشرفت و آبادانی البرز را هموار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: با اجرای این طرح و افزایش دسترسی ریلی به استانهای غربی کشور، بستری مناسب برای رونق اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری فراهم می شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز افزود: افزایش ظرفیت حمل و نقلی راه آهن مشهد -تهران -تبریز و ظرفیت جابجایی مسافر از جمله مزیت های این طرح بشمار می رود.

سلمانی با اشاره به اینکه این طرح بیش از 90 درصد  پیشرفت فیزیکی دارد گفت: تکمیل آن تاثیر بسزایی در کاهش زمان سفر در خط راه آهن تهران- تبریز خواهد داشت.

او افزود: احداث تقاطع های راه آهن در شهرستان کرج برای حل معضل ترافیک و تسهیل در تردد خودروها حائز اهمیت است که با اتخاذ تمهیدات لازم و همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران فعالیت عمرانی تقاطع های راه آهن در محدوده قزل حصار، مهرویلا و شیخ آباد در حال اجرا هستند.

سلمانی گفت: مشکلات پیش روی این طرح با تعامل دستگاه های مسئول در حال بررسی و رسیدگی می باشد و انتظار می رود در اولین فرصت این پروژه ملی به بهره برداری برسد. 

انتهای پیام / خ . م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن تهران تبریز افزایش خطوط ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان