Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر شنبه در دیدار با هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه امروز تکریم مردم از سوی مدیران استان نسبت به گذشته افزایش یافته و بی‌احترامی کمتر شده است، گفت: تکریم مردم جزو مولفه های ارزیابی عملکرد مدیران در این استان است و این مولفه جزو وظایف ابتدایی همه مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طی ایام محرم ۴۳ دیدار مردمی در مساجد استان زنجان داشتم و در این دیدارها مشکلات مردم احصاء و برای رفع آنها دستورات لازم داده شد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه به هر شهرستانی ۸ بار رفتم و ۱۴۰ روستا را از نزدیک بازدید کردم، افزود: تنها هدفم این است که مردم مشکلات خود را بیان کنند و مدیریت درست و برنامه ریزی این مشکلات را با کمک مسئولین حل کنیم.

وی ابراز کرد: خوشبختانه این استان در بحث فعال کردن واحدهای تولیدی بسیار فعال بوده و امسال هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده است.

استاندار زنجان، تصریح کرد: امسال بیش از ۵۰ جلسه رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی برگزار شده و مشکلات واحدها شناسایی شده است.

حقیقی افزود: با ۱۴۰ مقام اول و وزیر کشور ملاقات کردم و ۶۹ وزیر و مسئول کشوری در این استان حضور داشتند و این برای استان بسیار خوب است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته که چند واحد تولیدی تعطیل بود که با برنامه ریزی صورت گرفته ۹ واحد راکد وارد چرخه تولید شد و سرمایه گذاری این واحدها بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

استاندار زنجان گفت: جمع سرمایه گذاری این استان طی سالهای ۹۶ تا ۹۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.

حقیقی یاد آورشد: بیکاری این استان به ۷.۲ درصد کاهش یافته و بیمه بیکاری به ۳۵ نفر رسیده که در ۲۰ سال اخیر بی نظیر بوده و این نشان می‌دهد استان زنجان در بحث اشتغالزایی خوب عمل کرده است.

وی به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: گفت: امروز بزرگترین تکلیف بر دوش همه ما این است تا مقوم های وحدت را در جامعه افزایش دهیم.

حقیقی با تاکید بر اینکه در انتخابات باید قدرت حضور مردم را شاهد باشیم و برای این منظور هیچکس نباید تماشاچی باشد، ادامه داد: حق نداریم در انتخابات پا روی حق بگذاریم.

استاندار زنجان بیان کرد: طی ۴۰ سال گذشته ارکان انتخابات در استان زنجان با قدرت خوبی طبق منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با تقویت مقوم های وحدت اجرا شده است.

حقیقی تصریح کرد: برگزاری شکوه انتخابات یک وظیفه و تکلیف مهم و اساسی است و باید در انتخابات قدرت و اقتدار مردم دیده شود.

وی از اعلام آمادگی استان زنجان برای برگزاری کنگره اسلامی خبر داد و گفت: ضروری است کمیته‌ای در این زمینه تشکیل شود تا موضوع بررسی و برنامه ریزی لازم مد نظر قرار گیرد.

استاندار زنجان، بر ضرورت حضور مسئولان در مساجد برای پاسخگویی به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: این برنامه باید تقویت شود.

حقیقی افزود: دولت ذهنیت مثبتی به استان زنجان دارد و در بحث رفع مشکل اشتغال در استان، کمیته رصد اشتغال تشکیل شده و از سال گذشته تا به امسال تنها ۳۵ نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که این آمار در کشور برای استان مایه افتخار است.

کد خبر 4809386

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان شیراز بارش برف شب یلدا آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با افزایش قیمت جهانی کامودیتی‌ها در آخر هفته، تقاضای خوبی در بازار علی الخصوص فلزات شاهد بودیم، اما با گذشت زمان عرضه‌ها بیشتر شد و اکثر نماد‌ها در منفی یا به صورت متعادل کار خود را به پایان رسانند و کم کم با فشار فروش همراه بودند، هرچند با وجود فشار فروش محدوده منفی‌ها متعادل و خریدار داشت.

او افزود: بازار سهام برای رشد مناسب به رشد جدی دلار نیما نیاز دارد که بنظر میرسد روند افزایشی دلار نیما که از هفته اخیر آغاز شده برای ماه‌های آینده ادامه دار باشد.

این کارشناس بازار سهام اظهار کرد: بنظر میرسد دوباره در کوتاه مدت شاهد جولان نماد‌های بازیگر محور و شرکت‌های با گزارش خوب فروردین باشیم در پایان معاملات امروز تعداد ۳۱۹ نماد (۴۱ درصد) در مثبت و ۴۵۹ نماد (۵۹ درصد) ثبت شد.

او گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰,۴۰۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴,۷۰۲ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است و ۱۷ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد. "فملی" با ۲۹۳۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت و "شپنا" با ۵۳۶ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشته اند. در نهاین نماگر اصلی تالار شیشه‌ای هم تنها با ۶۵۲ واحد رشد به حوالی ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار واحد برسد و شاخص هم وزن نیز با ۱۳۹۵ واحد افزایش در ارتفاع ۷۶۵ هزار واحد قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند