Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده ظهر شنبه در جلسه بررسی نحوه برآورد خسارت ناشی از بارندگی اخیر استان خوزستان اظهار کرد: به واسطه اشتباه‌های مدیریتی در استان خوزستان مشکلات زیادی در استان وجود دارد.

وی افزود: استان خوزستان اکنون از کثیر الابحران به دائم البحران تبدیل شده و به همین منظور لازمه مدیریت در این استان ورزیدگی و جهادی عمل کردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: حدود سه سال است در استان با بحران در حال مدیریت هستیم و دیگر مدیران باید بتوانند در زمان بحران صحیح و سریع تصمیم بگیرند.

حاجی زاده تصریح کرد: در زمان بحران دستگاه‌های خدمت‌رسانی متولی باید زودتر از بقیه در محل حضور پیدا کنند.

وی عنوان کرد: در استان به جای اینکه ضعف‌های بحران گذشته را جبران کنیم، آنها را در بحران بعدی تکرار می‌کنیم و این برای مردم قابل‌قبول نیست.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: وضعیت اقتصادی و مالی کشور ما ضعیف است اما در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای در مسائل و مشکلات مختلف به استان خوزستان شده است.

وی گفت: باید طبق اولویت فعالیت انجام دهیم و پروژه‌هایی که گره از کار مردم باز می‌کند را در اولویت قرار دهیم.

کد خبر 4809471

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران خوزستان استانداری خوزستان بوشهر ایلام آلودگی هوا شهرکرد تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه قزوین بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان شیراز بارش برف شب یلدا آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل

مهدی خدمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل درگیر بارندگی های شدید و سیل آسا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جلسه های اضطراری شورای مدیریت بحران برای انجام هماهنگی لازم تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان ها به ویژه شهرهای شمال اردبیل مدیریت بحران با آمادگی کامل پای کار است تا بتوانیم بارندگی شدید روزهای آینده را مدیریت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته شاهد حادثه تلخ فوت ۷ نفر از هموطنان بر اثر سیل شمال استان اردبیل بودیم، گفت: امسال با تمهیدات اندیشدیده شده امیدواریم شاهد چنین حوادث تلخ در اردبیل نباشیم.

خدمتی با بیان اینکه در حال حاضر اردبیل وارد هشدار سطح زرد هواشناسی شده است، تصریح کرد: به کوهنوردان توصیه کرده ایم تا صعودهای خود را به روزهای آینده موکول کرده و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

وی همچنین از کشاورزان و دامداران خواست؛ توصیه های هواشناسی را به دقت مشاهده کرده و برای جلوگیری از خسارت های احتمالی تمهیدات لازم را بیندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل همچنین از میهمانان خواست؛ با خودداری از اتراق در مسیل ها و کنار رودخانه ها حوادث مشابه سیل سال گذشته را رقم نزنند.

کد خبر 6098205

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند