Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان زندان های کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال گذشته ۱۹/۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌ها اسماعیل جمیاری از کاهش تعداد زندانیان زندان های استان نسبت به سال قبل خبر داد و افزود: از جمله سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در دوره تحول ساماندهی و کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان است که با تأکیدات جدی مسئولین ارشد قوه قضائیه این مهم در دستور کار قرار دارد و از تمام ظرفیت‌های موجود در قوانین و نیز مفاد دستورالعمل ابلاغی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای قضایی استان تعامل، همراهی و همکاری مسئولین قضایی استان خصوصاً رئیس کل دادگستری استان، رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های تابعه و نیز قضات ناظر زندان را قابل تحسین توصیف کرد و افزود: خوشبختانه این تفاهم و همدلی بهمراه استفاده از ظرفیت ستاد دیه استان و کمیته های صلح و سازش و فعالیت خوب شوراهای حل اختلاف در زندان ها باعث شده است که توفیقات خوبی در زمینه کاهش جمعیت زندانیان در زندان های استان حاصل شود.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش ۱۹/۵درصدی زندانیان در زندان های تابعه را نسبت به سال گذشته نتیجه تلاش و پیگیری رؤسای زندان‌ها، مددکاران و کارکنان جهادی در استان و حمایت و همراهی مقامات قضایی دانست و اظهار امیدواری کرد تا این روند تا حصول نتایج بهتر و بیشتر ادامه داشته باشد.

جمیاری کاهش هدفمند جمعیت زندانیان را باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و تبعات ناشی از حبس و نیز صرفه جویی در هزینه ها عنوان کرد و افزود: چنانچه آمار زندانیان متناسب با فضا و امکانات موجودی در زندان ها باشد، چرخه اصلاح و تربیت و مجموعه اقداماتی که بازسازی شخصیت زندانیان را تشکیل می دهد، محقق خواهد شد و این توفیق سازمان زندان ها بازپروری اجتماعی زندانیان و کاهش بازگشت مجدد زندانیان آزاد شده را تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام/82024

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد یاسوج جمعیت زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏