Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:19:43 GMT

بصیرت در تار و پود آموزه های دینی ما موج می زند

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۲۷۶۶۸۵

بصیرت در تار و پود آموزه های دینی ما موج می زند

حجت الاسلام حسینی پور گفت: بصیرت در تار و پود آموزه های دینی ما موج می زند و ریشه در کلام الله الهی دارد.

حجت لااسلام  سید « علی حسینی پور» ضمن گرامیداشت 9 دی ماه روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دی ماه در تاریخ ایران اسلامی ماه سرنوشت ساز است چرا که 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است و 19 دی ماه نیز یاد آور خاطره سال 56، شهادت شهید بزرگوار حاج اقا مصطفی خمینی و فرا گیر شدن انقلاب اسلامی است که این دهه به دهه بصیرت و تجدید میثاق با ولایت نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شهرستان خمین با اشاره به اینکه بصیرت موضوعی است که در تار و پود آموزه های دینی ما موج می زند، افزود: در سال های اخیر برخی مسایل از زبان رهبر انقلاب در این مورد بیان شد و سال های گذشته نیز امام خمینی(ره) به آن پرداختند اما باید بدانیم که موضوع بصیرت که امروز مطرح می شود ریشه در قرآن و آیات قرآنی دارد.

 

وی بصیرت را یک امر و نورانیت باطنی دانست و بیان کرد: به واسطه بصیرت انسان ها در مسیر هدایت قدم های بلند بر می دارد.

 

این مقام مسئول مثال عینی بصیرت را در 9 دی سال ٨٨ دانست و بیان کرد: بعد از توطئه های شوم دشمنان در قالب انتخابات که قصد آنان ریشه کنی نظام بود و ماه ها برای آن تلاش کرده و هزینه کردند، مردم آگاه، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر در صحنه حاضر شده و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

 

امام جمعه خمین اظهار کرد: ایستادگی مردم در برابر توطئه های شوم دشمنان و طبعیت از ولایت بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبید که این مصداق بصیرت است و امیدواریم در همه امور گام در مسیر بصیرت دینی برداریم.

 

حجت الاسلام حسینی پور در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های شوم و همیشگی دشمنان در رابطه با حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هیچ گاه بیکار ننشسته اند و همواره در صدد توطئه افکنی هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات با توجه به تبلیغات گسترده منفی معاندان نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: اهمیت حضور گسترده و آگاهانه ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید در جامعه بیش از پیش تبیین شود تا  زمینه‌ را برای حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنند.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: باید با حضور گسترده مردم بار دیگر شاهد حماسه دیگری در تاریخ سیاسی کشور باشد و دشمنان را مایوس کنیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما اردبیل حماسه 9 دی استان بوشهر خبرگزاری شبستان نماز جمعه اصفهان خطبه های نماز جمعه امام جمعه خمین حجت الاسلام حسینی پور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مردم لرستان در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای لرستان اذعان داشتند باید کسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

مردم لرستان اعتقاد دارند نباید کاری کنند که دل دشمنان شاد شود و یکی از راه هایی که می تواند از شادی دشمنان جلوگیری کند، شرکت در انتخابات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است