Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست اعضای کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ظهر امروز با حضور سرپرست دبیرکلی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دکتر علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درخصوص جلسه امروز گفت: این نشست با حضور ابراهیم شکوری، دکتر سیف برقی، دکتر فرزین حلبچی، دکتر پرهان خانلری، دکتر علیرضا شهاب، دکتر بنی جمالی، زهره هراتیان، دکتر حسن میرزایی، دکتر فرزین مهر و دکتر محمدی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه  بیان کرد: محوریت این نشست در دو موضوع برگزار شد. موضوع اول ارزیابی بازیکنان فوتبال و فوتسال بانوان بود که سرپرست دبیرکلی تاکید ویژه ای بر انجام معاینات مفصل پزشکی و ارزیابی های بانوان داشت. آنچه مسلم است آسیب های بازیکنان بانوان نسبت به آقایان متفاوت تر و بیشتر است. برهمین اساس نیاز به توجه ویژه دارد.

دکتر شهاب اضافه کرد: در همین راستا مقرر شد تک تک بازیکنان زیر نظر متخصصین تست های پزشکی را انجام دهند و تمامی موارد مربوط به سلامتی شان سنجیده و در اختیار آنها قرار بگیرد. نکته ای که در این حیطه وجود دارد این است که ما بحث آگاهی سازی را از طریق آموزش برای آنها تشریح کنیم تا در طول مسابقات علائم را بررسی و اگر مورد خاصی بود به ما اطلاع دهند تا برای رفع مشکل کمک کنیم.

عضو کمیته پزشکی فدراسیون در ادامه اظهار داشت: انجام معاینات پزشکی پرسنل فدراسیون فوتبال موضوع محور دوم این نشست بود. مقرر شد کمیته پزشکی معاینات و ارزیابی مفصلی از تمامی پرسنل فدراسیون فوتبال داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوعات مختلف در حوزه پزشکی فوتبال مانند پیگیری مصوبات جلسه ماهانه قبلی و گزارش کارکرد کمیته پزشکی، در پایان این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال زهره فدراسیون فوتبال فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۲۷۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر